PracaGrupypl.praca.dyskusje › co sądzicie o tym , czy ktoś z tego skorzystał

  • 1. Data: 2002-09-17 12:50:27
    Temat: co sądzicie o tym , czy ktoś z tego skorzystał
    Od: "w" <...@w...pl>

    http://pl.eresourcing.tmp.com/program.asp

    Szanowni Państwo,
    TMP Worldwide, jest jedną z największych firm doradczych w dziedzinie
    zarządzania zasobami ludzkimi, działa w Polsce od 1994 roku. Przez te lata
    zrealizowaliśmy z sukcesem wiele projektów doradczych, w tym
    outplacementowych. Największy z nich to projekt dla firmy Daewoo FSO w
    Warszawie (1300 osób).

    W wyniku naszych działań i aktywnego uczestnictwa osób objętych programami
    outplacementowymi - ok. 35 - 40 % uczestników podejmuje nowe zatrudnienie.

    W związku z rosnącym zainteresowaniem programami outplacementowymi
    oferowanymi przez TMP Worldwide klientom korporacyjnym, przedstawiamy ofertę
    skierowaną do klientów indywidualnych.

    Proponowany przez nas program powstał w wyniku analizy potrzeb i oczekiwań
    klientów indywidualnych, wieloletnich doświadczeń TMP Worldwide w Europie i
    tendencji rozwoju polskiego rynku pracy. Proponujemy wsparcie psychologiczne
    w trudnym okresie zmiany pracy.

    W wyniku dokonanej oceny kwalifikacji, umiejętności i predyspozycji
    zawodowych, program daje możliwość identyfikacji optymalnych środowisk pracy
    i stanowisk. W trakcie programu pracujemy nad rozwojem umiejętności
    poszukiwania pracy, właściwej autoprezentacji zarówno w dokumentach
    aplikacyjnych, jak i osobiście podczas rozmów kwalifikacyjnych. Proces
    poszukiwania pracy jest monitorowany. Uczestnik otrzymuje fachową pomoc w
    utrzymaniu koncentracji i energii niezbędnej do poszukiwań.

    Proponujemy trzy programy:

    Program - Personel - przeznaczony dla osób posiadających doświadczenia
    zawodowe oraz aktywnie poszukujących nowego miejsca pracy.

    Program - Kadra Menedżerska - przeznaczony dla osób z minimum 3 letnim
    doświadczeniem kierowniczym, aktualnie poszukujących aktywnie nowej pracy.

    Program - Absolwent - program przeznaczony jest dla studentów i absolwentów
    szkól wyzszych oraz osób z malym doswiadczeniem zawodowym.

    Zapraszamy do zapoznania się z zakresem tematycznym programów oraz
    Formularzem Zgłoszeniowym.

    Wypełniony formularz prosimy przesłać na adres:

    Warszawa
    b...@t...com , fax: + 48 22 621 20 19, pocztą lub osobiście TMP
    Worldwide, ul. Wspólna 47/49,
    00-684 Warszawa.

    Toruń
    m...@t...com , fax: +48 56 622 41 54, pocztą lub osobiście TMP
    Worldwide, ul. Łazienna 4, 87-100 Toruń.

    W razie jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt:

    Warszawa
    Beata Bednarska, Koordynator Projektu
    TMP Worldwide HRC,
    Tel. bezp. : + 48 22 33 76 158

    Toruń
    Marta Wisznia, eResourcing
    TMP Worldwide
    Tel. Bezp.: +48 56 658 42 52

    Zapraszamy.

    --
    Wojciech Kaczmarek
    Konsultant IT

    Euroimpex S.A.
    ul. Mydlana 3B, 51-502 Wrocław
    Adres: http://www.euroimpex.com.pl/
    tel.: 071 78 48 139

  • 2. Data: 2002-09-17 13:00:40
    Temat: Re: co sądzicie o tym , czy ktoś z tego skorzystał
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    "w" <...@w...pl> wrote in message news:am78gs$lki$1@news.onet.pl...
    > http://pl.eresourcing.tmp.com/program.asp

    (ciach)

    Moja firma korzystala. Oferuja bardzo ciekawy program, ALE nie ofeeruja
    pracy, nawet nie maja zamiaru nikomu przekazac aplikacji, ktore dostali.
    Sami widzielismy duzo ogloszen w prasie, ale nikt sie nami nie interesowal.
    Sam program pozwolil mi jednak na poznani emoich mocnych stron - duzo bylo
    pracy domowej, rozmow z konsultantami i praktycznie nic wiecej. Z rozmow z
    pozostalymi pracownikami (gdyz to ja ze strony firmy nadzorowalam projekt)
    wynikalo, ze nikt nie jest zadowolony, bo kazdy procz czystego doradztwa w
    stylu "na rynku pracy jest ciezko", "kazdy przechodzi stres przy szukaniu
    pracy" o czym doskonale wiedzielismy, nie otrzymalismy zadnego wsparcia
    ;-(((((
    Ale to pomoglo mi poczuc sie silniejsza na innych rozmowach, ktore sobie
    sama zalatwilam. Aha - program kosztowal sporo i inne firmy w ramach
    podobnych programow zajmuja sie rowniez szukaniem pracy.

    Magda

  • 3. Data: 2002-09-17 13:11:54
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > poszukiwania pracy jest monitorowany. Uczestnik otrzymuje fachową pomoc w
    > utrzymaniu koncentracji i energii niezbędnej do poszukiwań.

    Widzialem kiedys film chyba USA. Wynikalo z niego, ze tam na takie szkolenia z
    jednej strony posylaja ichnie "posredniaki", a z drugiej firmy przeprowadzajace
    redukcje (pomagajac bylej kadrze kierowniczej uswiadomic sobie, ze juz nie sa
    kadra kierownicza:)). Z tym, ze tam to psycholodzy organizowali, a nie biuro
    posrednictwa.
    Sadze, ze oznacza to, ze uczestnicy platnych programow beda w praktyce mieli
    szybszy dostep do ofert pracodawcow...itp.

    Naturalnie nie nalezy tego intrepretowac jako obchodzenie przepisow o zakazie
    brania pieniedzy za posrednictwo od szukajacych pracy ;).

    Wg mnie, mozna jednak wtopic gotowke, bo i tak zadnych gwarancji nie daja, a
    wspominaja o mozliwosci przedluzania kursu dla chetnych.

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-09-17 14:23:20
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Wg mnie, mozna jednak wtopic gotowke, bo i tak zadnych gwarancji nie daja,
    > wspominaja o mozliwosci przedluzania kursu dla chetnych.

    Znając realia polskie, ktoś znów sie wzbogaci kosztem innych - oszukanych,
    czyli bezrobotnych !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler