PracaGrupypl.praca.dyskusje › co po studiach?

  • 1. Data: 2003-11-01 23:02:16
    Temat: co po studiach?
    Od: "Szymon " <s...@g...WYTNIJ.pl>

    Wybieram się na studia, czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie można znaleźć
    zatrudnienie w wyuczonym zawodzie po ukończeniu studiów na wydziale
    podstawowych problemów techniki, kierunku matematyki?

  • 2. Data: 2003-11-01 23:27:44
    Temat: Re: co po studiach?
    Od: "FXD.01001" <a...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > Wybieram się na studia, czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie można znaleźć
    > zatrudnienie w wyuczonym zawodzie po ukończeniu studiów na wydziale
    > podstawowych problemów techniki, kierunku matematyki?

    pracownik naukowy, matematyk, statystyk, programista, kierowca,
    bezrobotny...

    btw troche bez sensu post :)

    --
    FXD.01001
    o maila pytaj mnie na grupie

  • 3. Data: 2003-11-02 07:59:34
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Szymon " <s...@g...WYTNIJ.pl> wrote in message
    > Wybieram się na studia, czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie można znaleźć
    > zatrudnienie w wyuczonym zawodzie po ukończeniu studiów na wydziale
    > podstawowych problemów techniki, kierunku matematyki?

    Moze wzroc sie do firm z branzy i popytaj...

    Kania

  • 4. Data: 2003-11-02 09:34:54
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    Kania wrote:
    > Moze wzroc sie do firm z branzy i popytaj...
    > Kania
    bosz, a ja myslalem ze jak sie idzie na studia, to sie wie co sie po
    nich bedzie robilo...

    marcin

  • 5. Data: 2003-11-02 09:39:54
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Szymon " <s...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > Wybieram się na studia, czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie można znaleźć
    > zatrudnienie w wyuczonym zawodzie po ukończeniu studiów na wydziale
    > podstawowych problemów techniki, kierunku matematyki?

    Sytuacja na rynku pracy za 5 lat bedzie zapewne kompletnie inna wiec jest to
    wrózenie z fusów

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 6. Data: 2003-11-02 10:53:05
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> wrote in message
    > bosz, a ja myslalem ze jak sie idzie na studia, to sie wie co sie po
    > nich bedzie robilo...

    Ja tez tak myslalam...

    Kania

  • 7. Data: 2003-11-02 11:13:34
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

    Użytkownik <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> napisał w wiadomości

    bosz, a ja myslalem ze jak sie idzie na studia, to sie wie co sie po
    nich bedzie robilo...

    Ja też tak myślałem i na myśleniu się niestety skończyło

    wondoł

    ---

  • 8. Data: 2003-11-02 11:59:12
    Od: "Szymon" <s...@N...onet.pl>

    Oto *Użytkownik* o e-mailu: <smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>
    w wiadomości: <news:bo2j4g$rir$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > bosz, a ja myslalem ze jak sie idzie na studia, to sie wie co sie po
    > nich bedzie robilo...

    Wiele osób idąc 5 lat temu na Zarządzanie i Marketing
    myślało, że po studiach będą dyrektorami, kierownikami
    etc. a teraz bywają bezrobotnymi, lub pracują w banku
    w okienku...

    Są mi znane sytuacje, że osoby po ukończeniu 5-letnich
    studiów znajdują pracę na stanowiskach pracowników
    fizycznych... wiem - żadna praca nie hańbi, ale jest
    to często praca dużo poniżej posiadanych kwalifikacji.
    --
    Z dobrymi życzeniami ............................................ Szymon
    howuser&userid=89049

  • 9. Data: 2003-11-02 14:21:43
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    Witam,

> [...]
    > fizycznych... wiem - żadna praca nie hańbi, ale jest
    > to często praca dużo poniżej posiadanych kwalifikacji.

    Niestety to co piszesz jest prawda. Wlasnie ukonczylam ten kierunek
    i bezskutecznie poszukuje pracy.. Wprawdzie wybierajac tego
    rodzaju studia nie sugerowalam sie "przeswiadczeniem", iz zaraz po
    ich ukonczeniu zostane dyrektorem czy tez kierownikiem, ale mialam
    nadzieje, ze przynajmniej nie bede miala wiekszych problemow ze
    znalezieniem pracy lub tez zaloze wlasna firme. Rzeczywistosc
    okazala sie jednak zupelnie inna (zeby nie powiedziec brutalna).
    Sytuacja na rynku pracy szybko sprowadzila mnie na ziemie.
    Co z tego, ze mam tytul mgr'a, znam dobrze jez. angielski i
    dodatkowo jestem zaoczna studentka informatyki, skoro, jak
    narazie, nie mam nawet szans na podjecie pracy chocby i w
    charakterze sekretarki czy asystentki, nie mowiac juz o stanowiskach
    zwiazanych z kierunkiem studiow...
    Ehhh zycie...

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 10. Data: 2003-11-02 17:04:17
    Od: "Madii" <m...@i...pl>

    > Niestety to co piszesz jest prawda. Wlasnie ukonczylam ten kierunek
    > i bezskutecznie poszukuje pracy.. ( )..

    Ja również jestem absolwentką tego wydziału.. niestety pracy po PPT brakuje
    podobnie jak po skończeniu innych wydziałów PWr. Najlepszą alternatywą
    okazuje sie praca na uczelni.

    Pozdrawiam,

    Madii