PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wszystko nt stacji benzynowej

  • 1. Data: 2003-11-01 15:35:46
    Temat: Wszystko nt stacji benzynowej
    Od: "przem" <p...@p...fm>

    Witam,

    chciałbym skorzystac z Waszej bogatej wiedzy i doświadczenia.

    Moje pytanie dotyczy prowadzenia stacji benzynowej w Orlen SA
    Sieć owa poszukuje osób które chcą prowadzić rzeczoną stację,
    wpłacić kaucję, mieć min. średnie wykształcenie,
    doświadczenie itp. itd.

    Zależy mi na uzyskaniu odpowiedzi: czy jest to intratny interes czy tez
    nie zawracac sobie glowy.
    Acha poniewaz jestem z natury niestety uczciwy (jakos mi ta cecha nie
    przystaje do współczesności)
    darujcie sobie komentarze o fałszowaniu paliwa itp.
    z gory dzieki

    pozdrawiam
    przemek

  • 2. Data: 2003-11-01 19:46:50
    Temat: Re: Wszystko nt stacji benzynowej
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "przem" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > chciałbym skorzystac z Waszej bogatej wiedzy i doświadczenia.
    >
    > Moje pytanie dotyczy prowadzenia stacji benzynowej w Orlen SA
    Zapytaj raczej na pl.biznes

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##