PracaGrupypl.praca.dyskusje › pieniądze na zagospodarowanie dla nauczyciela

  • 1. Data: 2003-11-01 16:57:31
    Temat: pieniądze na zagospodarowanie dla nauczyciela
    Od: "Bach" <b...@n...poczta.gazeta.pl>

    W zeszłym roku będąc na ostatnim roku studiów ( Kolegium Nauczycielskie ;
    licencjat ) zacząłem pracę jako nauczyciel w gimnazjum. Podpisywano ze mną
    umowę o pracę na czas określony. Była ona regularnie co twa trzy tygodnie
    przedłużana gdyż byłem na tzw. zastępstwie. Po studiach zacząłem pracę -
    robię staż w innym gimnazjum. Czy mogę ubiegać się o pieniądze na
    zagospodarowanie ? A jeśli tak to jak długo mi one przysługują?