PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyscyplinarne zwolnienie

  • 1. Data: 2003-11-01 23:01:56
    Temat: Dyscyplinarne zwolnienie
    Od: "Art" <t...@w...pl>

    Jak ogranicza dyscyplinarne zwolnienie?
    Czy pracujac w firmie
    x-2 lata
    y-3 lata
    z-5 lat (dyscyplinarka)
    moge isc do firmy 4tej i pokazaac swiadectwa z x i y i powiedziec ze 5 lat
    mialem wolnego z jakis powodów?

    po prosze takze o jakies linki na ten temat

    Pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2003-11-02 14:25:29
    Temat: Odp: Dyscyplinarne zwolnienie
    Od: "grupa" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Art" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lat
    > mialem wolnego z jakis powodów?
    >
    > po prosze takze o jakies linki na ten temat

    1. Zwolnienie bez wypowiedzenia z winy pracownika tzw. dyscyplinarne nie
    skutkuje w żaden sposób u następnego pracodawcy. Jest to tylko "plama na
    honorze".
    2. W 4 firmie zaliczą Ci do stażu pracy tylko ten okres pracy, który
    ujawnisz - tylko czy warto.

  • 3. Data: 2003-11-02 14:29:58
    Od: "grupa" <j...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2003-11-02 16:27:59
    Temat: Re: Dyscyplinarne zwolnienie
    Od: "Art" <t...@w...pl>

    > 2. W 4 firmie zaliczą Ci do stażu pracy tylko ten okres pracy, który
    > ujawnisz - tylko czy warto.

    Ale to jeszcze zalezy kto za co ma. BO jesli powiedzmy byłes wariatem i
    spaliles ubiegłą firme
    i cudem nie siedzisz to chyba lepiej nie pokazywac papierów, ale czy legalne
    jest nie ujawnianie
    ze pracowało sie w tej 3eciej firmie!? :)

  • 5. Data: 2003-11-03 10:36:49
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Art napisał:

> [...]
    > mialem wolnego z jakis powodów?
    >
    > po prosze takze o jakies linki na ten temat

    Możesz wszystko mówić [co chcesz] - świadectwa służą do udowodnienia
    Twoich praw [urlopy, jubileusze] i ewentualnie jako dowód doświadczenia
    zawodowego - nie ma obowiązku ich ujawniania, ale wtedy tracisz plusy
    związane z przepracowaniem poprzednich lat.

    A co do powiedzenia o 5 latach - to już lepiej wpisz w CV tylko okresy
    zatrudnienia, bez przyczyn zwolnienia, a dalej to wybieraj - zwlekaj z
    przyniesieniem, aż się na tobie poznają; przynieś od razu, licząc, że
    informacja o sposobie zwolnienia nigdy nie dotrze do zatrudniającego [w
    dużych firmach to możliwe, w małych mniej, ale niby też] itd.

    Ogólnie - już przerwa 2 letnia, jak w przypadku mojego bezrobocia,
    wzbudza czasami nieufność - 5 lat, to już prawdziwe podejrzenie - albo
    wyrok, albo okres "zamazania" wyroku w Rejestrze Skazanych.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)