PracaGrupypl.praca.dyskusje › co pisać w aplikacji

  • 1. Data: 2003-03-11 21:11:45
    Temat: co pisać w aplikacji
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Mam napisać w aplikacji cyt. "Czego oczekuję od Firmy XYXX S.A.(max 100
    słów).
    Co przekonywującego się pisuje w takim miejscu ?
    rafi

  • 2. Data: 2003-03-11 21:17:15
    Temat: Re: co pisać w aplikacji
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "rafi" <z...@2...pl> wrote in message news:b4ljga$2nb$1@news.onet.pl...

    > Mam napisać w aplikacji cyt. "Czego oczekuję od Firmy XYXX S.A.(max 100
    > słów). Co przekonywującego się pisuje w takim miejscu ?

    pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy
    pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy
    pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy
    pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy
    [...]

    ?

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-03-12 06:43:57
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy
    > pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy pieniędzy

    Jakieś eleganckie synonimy ???

  • 4. Data: 2003-03-12 07:40:10
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "rafi" <z...@2...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości

    Pieniędzy, słuzbowego samochodu, szkoleń, awansow i za 5 lat stanowiska
    szefa ;)

  • 5. Data: 2003-03-12 10:09:28
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    Ja lubię również pytanie jakiej oczekuję płacy. Zawsze mam wątpliwości ile
    mogę napisać, czy to za mało czy za duzo. Najczęsciej piszę w widełkach,
    albo min, zawsze kwotę netto.
    Ale czasem nie ma to wiekszego znaczenia. Npisałam min 800 netto, a
    powiedzieli, ze najwyzej mogą zapłacic mi 600, bo nie mam doświadczenia.
    pozdrawiam

    nawrotka

  • 6. Data: 2003-03-12 12:47:32
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    rafi <z...@2...pl> napisał(a):

    > Mam napisać w aplikacji cyt. "Czego oczekuję od Firmy XYXX S.A.(max 100
    > słów).
    > Co przekonywującego się pisuje w takim miejscu ?
    > rafi

    Najlepiej napisz, że chcesz dużo pracować i mało zarabiać. Bardzo się ucieszą.

  • 7. Data: 2003-03-12 12:53:50
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > Ale czasem nie ma to wiekszego znaczenia. Npisałam min 800 netto, a
    > powiedzieli, ze najwyzej mogą zapłacic mi 600, bo nie mam doświadczenia.

    Witam,

    dobra rada: w tym kraju przy negocjowaniu zarobków operuje się kwotą brutto.
    Pracodawcy nie interesują Twoje zarobki tylko koszt jaki poniesie z tego
    tytułu. Posługując się kwotą netto sprawiasz że pracodawca będzie traktował Cię
    mniej poważnie.
    I druga rada: jeśli pracodawca mowi że nie da tyle ile chces to nie ma co
    spuszczać głowy i traktować tego ostatecznie. Warto potraktować to jako kolejną
    fazę targowania i nie rezygnować tylko negocjowac dalej. Warunek: musisz mieć
    argumenty, musisz bez nacisku i konfrontacji przekonać pracodawcę że Twoje
    warunki nie są wygórowane i że zaangażowanie i umiejętności jakie wnosisz są
    tego warte. Musisz być PRZEKONUJĄCA. Nie zawsze się uda, często te 600 zł
    będzie naprawdę ofertą ostateczną - ale nie zawsze.

    Powodzenia,

    B.