PracaGrupypl.praca.dyskusjeco mi grozi? › co mi grozi?
  • Data: 2004-04-04 17:34:33
    Temat: co mi grozi?
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pracuje od marca na umowe o prace, umowa jest na okres próbny, no i wszystko
    było by okej gdyby nie dosyc duze normy miesiecznego obrotu jakie mi
    narzucono, wczesniej pracowałem na umowe o dzieło i było ok, teraz przy
    umowie o prace limit podniesli 3 krotnie, i tu moje pytanie co mi grozi za
    nie wykonanie tych limitów poz a rozwiązaniem umowy a dokładnie nie
    przedłużeniem jej? czy pracodawca moze mi nie wypłacic wynagrodzenie albo
    przynajmniej częsci?

    --
    pozdrwaiam
    Drag