PracaGrupypl.praca.dyskusjeciezkie czsy › Re: ciezkie czsy
    From: "lajkonik" <l...@l...de>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ciezkie czsy
    Date: Tue, 3 Dec 2002 14:23:34 +0100

    > Myślę że za dużo żądasz ! Raczej bym powiedział że powinnaś optować przy
    > kwocie około 2000-2200zł brutto. Jak sam szukałem pracy to z uśmiechem na
    > twarzy przyjmowali me żądania ! Mam podobne doświadczenie i kwalifikacje,
    > itd. ale 1800 netto to za dużo chcesz otrzymać !!!!!
    > Tyle ma Informatyk na rękę w Banku Śląskim po 4 latach pracy !!!!!

    dlaczego? co z tego ze tyle ma informatyk po 4 latach pracy?
    co z tego ze Ty zgodzilbys sie na taka kwote?

    Do Eweliny, zadaj tyle na ile sie wyceniasz. Ja mialem tak ze jak zazadalem
    mniej to nikt nie odpisywal na moje oferty.
    Zazadalem wiecej, zaczeli mnie powaznie traktowac, juz jest pare konkretnych
    przejawow zainteresowania ze strony pracodawcow.

    pozdrawiam Cie Ewelina i do dziela. Powodzenia.

    pozdr.
    artur