PracaGrupypl.praca.dyskusjeciaza a praca-prosze o pomoc › ciaza a praca-prosze o pomoc
    From: "grigor" <grigor@no_spam_tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ciaza a praca-prosze o pomoc
    Date: Sat, 1 Dec 2007 22:53:38 +0100

    Witam
    Wlasnie sie dowiedzialem ze bede tata:), dziewczyna jest w 6 tyg ciazy,
    obecnie pracuje jednak moje obawy budzi fakt co bedzie dalej. Otoz pracuje
    ona na umowe na czas okreslony do dnia 31.12.2007, jest to jej kolejna umowa
    na czas okreslony (zdajsie ze 3), z tego co zdazylem przeczytac to jesli
    teraz powie ona pracodawcy ze jest w ciazy to on moze ja zwolnic, gdyz umowa
    konczy sie przed 3 miesiacem ciazy. czy ja to dobrze zrozumialem?? najlepiej
    bylo by nic nie mowic do czasu przedluzenia jej umowy ale obawiam sie ze
    bedzie musiala isc na zwolnienie juz teraz i pracodawca sie dowie. Czy moze
    jednak ten koniec umowy niema znaczenia i bedzie musiala byc zatrudniona do
    dnia porodu?? a co dalej z urlopem macierzynskim??
    prosze o szybka pomoc

    pozdrawiam