PracaGrupypl.praca.dyskusje › chałupnictwo

  • 11. Data: 2003-08-22 06:04:11
    Temat: Re: chałupnictwo
    Od: "krzys" <k...@N...gazeta.pl>

    Witaj yamma , nie masz oczywiscie zadnej pewnosci , ale ja naprawde nie chce
    nikogo namawiac do pracy dla nich. Napisalem to co napisalem abyscie nie
    wrzucali wszystkich do jednego worka.Wiem ze na rynku jest wiele firm
    oferujacych astronomiczne zarobki pod warunkiem , wplaty pewnej kwoty
    pieniedzy. Ale czy nie zauwarzyliście ze ci wszyscy ludzie podaja w adresie
    nr skrytki poczt. , nie zastanowilo was to? Zadnych danych np nr NIP , czy
    ktos z was kiedys probowal sprawdzic takiego goscia? Ja zanim podjąlem
    decyzje o wplacie tzw kaucji , sprawdzilem (mialem dosc wyrzucania pieniedzy
    w bloto) (kilka razy sie przejechalem) , dlatego nie dziwie sie ludziom
    ktorzy maja jakies obawy.
    I jeszcze raz to powtorze , nie reklamuje tutaj tej firmy , tylko wyrazam
    swoja opinie...