PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikaty a praca

  • 11. Data: 2003-08-28 12:24:12
    Temat: Re: certyfikaty a praca
    Od: Al <a...@t...pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:

    > nie strasz ludzi
    > sun admin = 2 * 150 $
    > net admin = 1 * 150 $

    Jakies dokladniejsze namiary ?

  • 12. Data: 2003-08-28 12:42:17
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Al wrote:

    > Jakies dokladniejsze namiary ?
    przepraszam :) na co ?
    gdzie zdac egzamin ? centra VUE i prometric
    czy "podkladka" ze tyle kosztuje ?
    wiec w Sun Polska wykupujesz voucher i rejestrujesz sie na egzamin

    czy moze dane dotyczace numerow egzaminow :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 13. Data: 2003-08-28 12:43:27
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Al wrote:

    > Jakies dokladniejsze namiary ?
    sun.com.pl
    # CERTYFIKOWANY ADMINISTRATOR SO SOLARIS

    Tytu? certyfikowanego administratora SO Solaris jest przyznawany po
    zdaniu dwóch egzaminów testowych, w oparciu o wiedze; zawarta; na
    szkoleniach z administracji SO Solaris:
    - egzamin 310-009 - test wiedzy (cena 650 PLN) i
    - egzamin 310-010 - test wiedzy (cena 650 PLN)
    dla SO Solaris 7

    - egzamin 310-011 - test wiedzy (cena 650 PLN) i
    - egzamin 310-012 - test wiedzy (cena 650 PLN)
    dla SO Solaris 8

    - egzamin 310-014 - test wiedzy (cena 650 PLN) i
    - egzamin 310-015 - test wiedzy (cena 650 PLN)
    dla SO Solaris 9

    (pozytywne ukon'czenie tylko jednego z nich niestety nie wia;z.e sie; z
    z.adnym oficjalnym potwierdzeniem posiadanych umieje;tnos'ci, oba egzaminy
    musza; odbyc' sie; w oparciu o ta; sam wersje; SO Solaris)

    Dla osób posiadaja;cych juz. Certyfikat Administratora SO Solaris -
    niezalez.nie od wersji - istnieje moz.liwos'c' zdania egzaminu
    uaktualniaja;cego posiadane umieje;tnos'ci i tytu?:
    - egzamin 310-013 - test wiedzy (cena TYLKO 400 PLN)
    dla SO Solaris 8

    - egzamin 310-016 - test wiedzy (cena TYLKO 400 PLN)
    dla SO Solaris 9

    # CERTYFIKOWANY ADMINISTRATOR SIECI SO SOLARIS

    Tytu? certyfikowanego administratora sieci SO Solaris otrzymaja;
    certyfikowani administratorzy SO Solaris, którzy pozytywnie ukon'cza;
    egzamin obejmuja;cy zakres szkolenia z administracji siecia; SO Solaris:
    - egzamin 310-042 - test wiedzy (cena 650 PLN)
    dla SO Solaris 7,

    - egzamin 310-043 - test wiedzy (cena 650 PLN)
    dla SO Solaris 8,

    - egzamin 310-044 - test wiedzy (cena 650 PLN)
    dla SO Solaris 9

    # CERTYFIKOWANY ADMINISTRATOR BEZPIECZEN'STWA SO SOLARIS 9

    Tytu? certyfikowanego administratora bezpieczen'stwa SO Solaris 9
    otrzymaja; dos'wiadczeni administratorzy systemu i sieci Solaris, którzy
    pozytywnie ukon'cza; egzamin obejmuja;cy zakres szkolenia SC 300 "Polityka
    bezpieczen'stwa w systemie Solaris - administrowanie":
    - egzamin 310-301 - test wiedzy (cena 650 PLN)

  • 14. Data: 2003-08-28 12:56:34
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> wrote in message
    > clockworkoi wrote:

    <cut>

    > Comptia to w buty mozna wlozyc, kazdy, zarowno w polsce jak w usa.nie
    warto

    Mysle nawet, ze szkoda butow, ale widzialem ogloszenia z GB i tam jakby ktos
    chcial byc helpdeskiem to nieraz ten shit jest wymagany, Microsoft tez uznal
    ktorys z tego badziewia za godny zastepstwa w jakichs elekcyjnych do MCSA
    bodaj. Ogolnie prymitywnie proste, ale tylko jesli ktos ma naprawde duzo
    kasy do wywalenia na egzam.

    pozdr
    /p

  • 15. Data: 2003-08-28 13:08:14
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    clockworkoi wrote:
> [...]
    > bodaj. Ogolnie prymitywnie proste, ale tylko jesli ktos ma naprawde duzo

    otoz to. podejrzewam ze bym pozdawal te pierdoly z marszu. ale forsy
    wywalic szkoda. lepiej nie pchac sie w to i zrobic MSCE - widac ze znasz
    i potrafisz sie uczyc. zreszta mozna sie dogadac bo jak masz np MSCE i
    na heldesk to spoko nawet bez (bzdet)+

  • 16. Data: 2003-08-28 13:15:30
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> wrote in message
    <cut>

    > otoz to. podejrzewam ze bym pozdawal te pierdoly z marszu. ale forsy
    > wywalic szkoda.

    kazdy by zdal po lekturze chipa;)
    http://www.freecomptia.com/
    troche dumbsow jakby ktos koniecznie chcial wydac kase

    >lepiej nie pchac sie w to i zrobic MSCE - widac ze znasz
    > i potrafisz sie uczyc. zreszta mozna sie dogadac bo jak masz np MSCE i
    > na heldesk to spoko nawet bez (bzdet)+

    Na help-desk to spoko i z MCP. Akurat jestem w polowie MCDBA i u mnie w
    tyrce moze z dwie osoby maja cokolwiek zrobione (o ile mi wiadomo chlopaki z
    helpu nawet nie mysleli zeby sie w cos takiego angazowac)
    pozdr
    /p

  • 17. Data: 2003-08-28 13:46:31
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    clockworkoi wrote:
> [...]
    > tyrce moze z dwie osoby maja cokolwiek zrobione (o ile mi wiadomo chlopaki z
    > helpu nawet nie mysleli zeby sie w cos takiego angazowac)

    no tak..zreszta mnie M$ nie interesuje..

  • 18. Data: 2003-09-02 22:46:32
    Od: "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    ciach
    jak by nie było zdawanie ceryfikatów ma jedną zaletę tzeba sie do nich
    przygotować czyli ućzyć i musze przyznać że dużo się można nowego dowiedzeć
    nie ważne czy to M$ czy Solaris czy Cisco. Na pewno poszerza to wiedze jakby
    na to nie patrząć warto dla własnej znajomości.