PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikat MCSD. Czy sie oplaca?

  • 1. Data: 2002-08-28 06:35:54
    Temat: certyfikat MCSD. Czy sie oplaca?
    Od: "Sly" <s...@w...pl>

    Witam,

    Mam pytanie. Minowicie zastanawiam sie nad zrobieniem certyfikatu MCSD
    Visual C++ i chcialbym dowiedziec sie czy faktycznie pracodawcy zwracaja
    uwage na takie kursy? Czesc ludzi mowi ze jest to dobre jesli pracodawca
    wysle na taki kurs a samodzielnie to nie ma wiekszego sensu. Mam srednie
    wyksztalcenie i ponad 4 lata praktyki w programowaniu VC++

    --

    Pozdrowienia, Sly
    Oprogramowanie, sieci komp. www.slycom.com

  • 2. Data: 2002-08-28 08:22:38
    Temat: Re: certyfikat MCSD. Czy sie oplaca?
    Od: "Tomasz Onyszko" <t...@f...net.pl>

    Lamerski OE w wiadomości news:akhr39$313$1@news.gazeta.pl, pokazał że
    Sly napisał(a):
> [...]
    > jesli pracodawca wysle na taki kurs a samodzielnie to nie ma
    > wiekszego sensu. Mam srednie wyksztalcenie i ponad 4 lata praktyki w

    IMO sie oplaca, pracodawcy patrza na certyfikaty a akurat MCSD jest jedna z
    tych certyfikacji do ktorych naprawde trzeba cos umiec wiec jest ona raczej
    powazana. Zreszta to zalezy gdzie bedziesz szukal pracy ale zakaldam ze
    bedzie to cos powiazanego z pisaniem w narzedziach i technologiach MS.

    --
    Tomasz Onyszko - t...@f...net.pl
    http://www.winsecurity.pl;

  • 3. Data: 2002-08-28 08:29:32
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Sly" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > wysle na taki kurs a samodzielnie to nie ma wiekszego sensu. Mam srednie
    > wyksztalcenie i ponad 4 lata praktyki w programowaniu VC++

    Ale jesli zdasz tylko egzamin z VC++ to masz dopiero MCSE, do MCSD potrzeba
    kilku egzaminow. IMHO te certyfikaty roznie sa traktowane w roznych firmach,
    ale ogolnie raczej z szacunkiem. No chyba, ze ktos juz ma MCSD - wowczas
    podchodzi do tego z przymrozeniem oka :-)

  • 4. Data: 2002-08-28 08:32:49
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Ale jesli zdasz tylko egzamin z VC++ to masz dopiero MCSE, do MCSD
    potrzeba

    do MCSE potrzeba 7 egzaminów

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 5. Data: 2002-08-28 08:48:59
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote in message
    > "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > potrzeba
    >
    > do MCSE potrzeba 7 egzaminów

    :-))) Sorry mialoby byc MCP oczywiscie :-)