PracaGrupypl.praca.dyskusje › odbiór podatku po pracy w anglii

  • 1. Data: 2002-08-27 22:07:18
    Temat: odbiór podatku po pracy w anglii
    Od: "Wujko" <w...@i...pl>

    czy jest mozliwy odbiór podatku o pracy w Anglii ??
    praca ma trwać 2 miesiace, dodam ze jestem studentem
    wie ktoś jakie sa warunki jego zwrotu ??

    --
    pozdrawiam

    Wujko

  • 2. Data: 2002-08-28 08:27:01
    Temat: Re: odbiór podatku po pracy w anglii
    Od: t...@p...onet.pl

    > czy jest mozliwy odbiór podatku o pracy w Anglii ??
    > praca ma trwać 2 miesiace, dodam ze jestem studentem
    > wie ktoś jakie sa warunki jego zwrotu ??

    Czy wiesz na 100% ze bedziesz placil podatek? Jeszcze niedawno dostarczajac
    pracodawcy zaswiadczenie ze uczysz sie jezyka angielskiego (w ramach studiow w
    Polsce) byles zwalniany z obowiazku placenia podatku.

    Tomek.

  • 3. Data: 2002-08-28 11:20:50
    Od: "Wujko" <w...@i...pl>

> [...]
    studiow w
    > Polsce) byles zwalniany z obowiazku placenia podatku.

    bede płacił podatek w wysokości 10 % a po przekroczeniu zarobku chyba na 4
    tys funtów(co sie nie stanie w moim przypadku) bede płacił tak jak normalny
    Anglik
    zwolnionym mógłbym byc z tego podatku gdybym studiował rolnictwo,
    ogrodnictwo lub filologie angielska i przedtsaiwł odpowiedni dokument na
    granicy :((
    wiec jak jest z tym podatkiem, bede mógł odliczyc ??

    --
    pozdrawiam

    Wujko