PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikat KIZ

  • 1. Data: 2006-01-12 12:29:18
    Temat: certyfikat KIZ
    Od: "termIT" <m...@t...it>

    Przeglądając ogłoszenia o pracy zauważyłem, że wielu pracodawców wymaga
    orzeczenia KIZ. Jak możne je zdobyć, które firmy szkoleniowe to oferują?
    Warto wyrabiać?

    ;))))

  • 2. Data: 2006-01-12 22:13:39
    Temat: Re: certyfikat KIZ
    Od: "Maciej_NT" <m...@u...poczta.fm>

    Wyjdz wieczorem na jakies blokowisko w Warszawie,
    krzyknij pare razy "hej Kolejorz hej Kolejorz heja heja hej Kolejorz....."

    Znajac zycie i szybkosc naszego ZUSu za pare miesiecy bedziesz mial
    certyfikat KIZ gratisowo !!!

    Maciej

  • 3. Data: 2006-01-13 13:23:35
    Od: "termIT" <m...@t...it>

    Użytkownik "Maciej_NT" <m...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kolejorz....."
    >
    > Znajac zycie i szybkosc naszego ZUSu za pare miesiecy bedziesz mial

    Ja jestem w Poznaniu, więc muszę chyba jechać na Wildę w barwach Legii i
    wtedy to podziała.
    Myślisz, że ZUS tak szybko się wywinie? robota czeka, a oni się
    grzebią!!