PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Toyocie

  • 1. Data: 2006-01-12 12:21:53
    Temat: Praca w Toyocie
    Od: "Jaga" <j...@i...pl>

    Hej,
    mój mąż idzie jutro na testy do Toyoty w Jelczu Laskowice, aplikował na
    stanowisko na produkcję. Może ktoś z was wie cos na temat rekrutacji, jak
    wygladają testy, jakie zadanie itd ? A może coś na temat już samej pracy
    jakie zarobki, warunki itp ?
    Dzieki,
    Jaga

  • 2. Data: 2006-01-12 12:34:27
    Temat: Re: Praca w Toyocie
    Od: "tbd" <c...@p...fm>

    w tym roku mialem praktykę w Toyocie (w wawie, w biurze). Było bardzo
    fajnie...Ludzie w porządku, wszyscy szczesliwi wiec pewnie niemalo zarabiają
    :) Ogólnie "wysoka kultura" firmy :)

  • 3. Data: 2006-01-12 17:02:07
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    A realne jest wynagrodzenie pracownika produkcji (nowego) na poziomie 1800zł
    brutto??
    Pracowałem kiedyś w Denso Manufacturing też zarządzającego przez Japończyków
    i normalnie fajna atmosfera pracy, szkoda tylko że ta fabryka jest tak
    daleko bo też bym z chęcią tam pracował.

  • 4. Data: 2006-01-12 19:35:29
    Od: Przemek Z <z...@w...pl>

    Grzesiek napisał(a):
> [...]
    > i normalnie fajna atmosfera pracy, szkoda tylko że ta fabryka jest tak
    > daleko bo też bym z chęcią tam pracował.

    Obecnie już raczej nie realne.

    Bynajmniej stawki dla pracowników fizycznych w Toyocie w Wałbrzychu
    zmniejszyły się i są niższe niż 1800 zł (oczywiście nowi pracownicy).

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 5. Data: 2006-01-12 21:43:59
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Z" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    Bynajmniej stawki dla pracowników fizycznych w Toyocie w Wałbrzychu
    zmniejszyły się i są niższe niż 1800 zł (oczywiście nowi pracownicy).

    Witam,
    Nie orientujesz się może na jakie zarobki może liczyć tam
    inż. mechanik (znajomość ang i niem+doświadczenie na stanowisku konstruktora
    i w zakładzie certyfikacji wyrobów)?
    Pytam ponieważ zastanawiam się nad złożeniem aplikacji do tego zakładu w
    Wałbrzychu.