PracaGrupypl.praca.dyskusjebyły pracodawca - kłopot › były pracodawca - kłopot
  • Data: 2006-07-05 09:13:45
    Temat: były pracodawca - kłopot
    Od: "katarzyna" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie grupowiczów!

    Mam problem z byłym pracodawcą, który namieszał mi trochę w życiorysie :-(

    Może powiem dlaczego namieszał:
    Dostałam 2 oferty pracy, ale szef- były pracodawca mnie za wszelką cenę
    przekonywał, żeby zosta u niego. Bo praca bardziej rozwijająca, bo
    ciekawsza... Przedstawił to na tyle zachęcająco, ze sie zgodziłam- dziś mogę
    powiedzie niestety.

    Rozmowy te odbyły sie w marcu 2006, prace zaczęłam od maja 2006. Pracowałam
    do końca czerwca. Dlaczego nie dłużej- otóż dowiedziałam się, że są wakacje,
    a projekt nad którym pracowałam jest chwilowo zawieszony (właśnie z powodu
    wakacji :-)). Ogólnie powodem mojego zwolnienia było "nieprzemyślenie
    projektu przez szefa".

    Teraz w moim cv wygląda to rewelacyjnie- nie pracowałam od października 05,
    nagle pracuje od maja do czerwca.

    1-wasze pytanie W co to ładnie ubrać na rozmowie i w cv i czy sie wogóle do
    tego przyznawać?
    2-gie pytanie Pierwsza umowę miałam na miesiąc i było w niej napisane ze
    jeżeli będę mieć przedłużoną dalej TO PRACODAWCA ZOBOWIĄZUJE SIE ZAWRZEĆ ZE
    MNĄ UMOWĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY Z PENSJĄ 2000 BRUTTO. Drugą umowę miałam
    znowu na miesiąc i niestety nie z pensją 2000 brutto.
    Czy mogę pracodawcę jakoś "zaskarżyć" - nie chodzi nawet o kase a tylko o
    nastraszenie.

    Dzięki za rady!