PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie 14%

  • 1. Data: 2014-03-10 16:05:33
    Temat: bezrobocie 14%
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czyli kolejny sukces tuska i gronkiewicz...

  • 2. Data: 2014-03-10 17:49:41
    Temat: Re: bezrobocie 14%
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 16:05, tusk, donald tusk wrote:
    > czyli kolejny sukces tuska i gronkiewicz...

    zmalalo?

    czy mam niesluszne dane? ;P

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 3. Data: 2014-03-10 17:52:42
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    kiedy pisałem to samo rok temu to o ile mnie pamięć nie myli było 12-13%,
    ale nie ważne, jakie prognozy ministra pracy... ciekawe Kto jest teraz
    bezrobotnym?

    z mojego podwórka to widzę, że biorą młodziaków, bez szkół, bez
    doświadczenia, wystarczy "obycie w obecnej rzeczywistości"...

  • 4. Data: 2014-03-10 17:55:50
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 10.03.2014 17:52, tusk, donald tusk wrote:
> [...]
    >
    > z mojego podwórka to widzę, że biorą młodziaków, bez szkół, bez
    > doświadczenia, wystarczy "obycie w obecnej rzeczywistości"...

    nie, nie mozliwe zeby wzroslo

    przeciez malo kto wraca do kraju

    a ilestamset tysiecy znow wyemigrowalo

    to musi malec bezrobocie

    i jest zapewne 4%

    albo cos kolo tego

  • 5. Data: 2014-03-10 18:34:19
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > czyli kolejny sukces tuska i gronkiewicz...
    sezonowe, prace rolnicze się zaczęły bo wczesna wiosna.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini2_01
    czytający cyrylicę

  • 6. Data: 2014-03-10 20:07:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no nie wiem, znani mi rolnicy, po przejęciu władzy przez tuska i
    gronkiewicz, zostali pozatrudniani na stanowiska kierownicze... i widzę, że
    to tak już na stałe... dzięki funduszom europejskim, bo z wolnego rynku nie
    europejskiego wyzwolonego to by długo nie pociągneli...

    a ileż radykalnych reform w ich półgłowach...

    Stokrotka, widzę, że trochę programujesz, może napisała byś mi engine na
    moją najnowszą stronę dupostrzelcommowimynie.eu?

  • 7. Data: 2014-03-10 20:23:53
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    >
    > Stokrotka, widzę, że trochę programujesz, może napisała byś mi engine na
    > moją najnowszą stronę dupostrzelcommowimynie.eu?

    Strony programuję tylko w html (jeśli pisanie w html można nazwać
    programowaniem).
    Takie strony mają same zalety: szybko się ściągają, bo są małego rozmiaru;
    są niezawodne, bo każda pszeglądarka obsługuje html;
    nie wymagają doinstalowywania javy itp;
    są odporne na zabezpieczenia, bo żadne opcje nie zabraniają ściągania html;
    są tanie.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 8. Data: 2014-03-10 20:33:17
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > nie wymagają doinstalowywania javy itp;
    > są odporne na zabezpieczenia, bo żadne opcje nie zabraniają ściągania
    I jeszcze coś, kiedyś dawno temu zahłysnąwszy się internetem, zaczełam
    serfować po internecia zagranicznym, zwykle amerykańskim. Moją uwagę zwrucił
    kontrast pomiędzy wycackanymi stronami polskimi i prymitywem zahodu. Szybko
    jednak zrozumiałam, że oni mają rację.
    Internet to źrudło informacji, często informacji o firmie, a nie film
    animowany, ani świerk wigilijny.

    Obecnie zaś jest ogromna moda na logowanie się do stron itp, no mażna tylko
    po co?

  • 9. Data: 2014-03-11 12:48:34
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    szkoda,
    P.S. reagując na potencjalny wystrzał gronkiewicz, napiszę, że do rolników
    to ja nic nie mam...

  • 10. Data: 2014-03-11 19:23:40
    Od: AMX <r...@b...cy>

    On Mon, 10 Mar 2014 20:33:17 +0100, Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    > jednak zrozumiałam, że oni mają rację.
    > Internet to źrudło informacji, często informacji o firmie, a nie film

    Święte słowa!

    > Obecnie zaś jest ogromna moda na logowanie się do stron itp, no mażna tylko
    > po co?

    Aby zbierać informacje o klientach. Skala jest niewyobrażalna.

    AMX
    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy