PracaGrupypl.praca.dyskusjebez umowy kierowca › bez umowy kierowca
    From: "Rafał" <ambtrip(bez_nawiasu)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: bez umowy kierowca
    Date: Thu, 7 Sep 2006 09:56:31 +0200

    Witam.
    Pracuje w firmie od 6 mies. jako kierowca ciezarowki, nie mam podpisanej
    zadnej umowy o prace, o dzielo. Chcialem sie dowiedziec, czy mam jakies
    szanse w sadzie, bo pracodawca nie chce mi wyplacic pieniedzy za nadgodziny,
    za urlop itp. Okres pracy moge udokumentować, poniewaz mam notki z policji
    (kontrole, mandaty), oświadczenia wypisywane w moim imieniu. Nie posiadam
    wszystkich wykresowek, poniewaz czesc zostala mi zabrana, jak rowniez byly
    okresy czasu gdzie tacho nie dzialalo. Czas dzienny najkrotszy 8h zdazylo
    sie bardzo zadko, najczesciej 13-16h.Swiadkow mialbym: inni kierowcy,
    klienci no i poczesci tarcze.
    Jakby wygladala sprawa jesli jeszcze kilku kierowcow wnioslo by sprawe do
    sadu?
    Dzieki za odpowiedzi, pozdr.