PracaGrupypl.praca.dyskusje › badania pracownicze a dzień wolny

  • 1. Data: 2004-01-18 12:14:40
    Temat: badania pracownicze a dzień wolny
    Od: "Kakulka" <k...@h...com>

    Witam serdecznie, mam pytanie związane z obowiązkowymi badaniami okresowymi.
    Czy w takim dniu mam dzień wolny, czy musze potem odpracować godziny?
    Badania zajęły mi calutki dzień i teraz nie wiem czy zabiorą mi z urlopu,
    czy nie...
    Pozdrawiam Kasia

  • 2. Data: 2004-01-18 14:05:50
    Temat: Re: badania pracownicze a dzień wolny
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Kakulka" <k...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w takim dniu mam dzień wolny, czy musze potem odpracować godziny?
    > Badania zajęły mi calutki dzień i teraz nie wiem czy zabiorą mi z urlopu,

    Oczywiscie, ze nie zabiora z urlopu. Badania okresowe wlicza sie w czas
    pracy.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 3. Data: 2004-01-18 14:14:14
    Od: "Kakulka" <k...@h...com>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kakulka" <k...@h...com> napisał w wiadomości
    > okresowymi.
    >
    > Oczywiscie, ze nie zabiora z urlopu. Badania okresowe wlicza sie w czas
    > pracy.

    Bardzo dziekuję za szybką odpowiedź, pozdrawiam
    Kasia

  • 4. Data: 2004-01-18 18:04:56
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > urlopu,

    Kurdelebele .... caaaały dzień !!!!!!!!!!!!!!!!
    Na miejscu pracodawcy ... rozwiązałbym umowę z taką jednostką medycyny
    pracy,
    która naraża mnie na straty !!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam
    fart