PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy dobrze interpretuje nowy kodeks??

  • 1. Data: 2004-01-17 22:16:20
    Temat: Czy dobrze interpretuje nowy kodeks??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam

    Dnia 8 wrzesnie tamtego roku podjalem pierwsza prace (po studiach)
    Wg starego kodeksu urlop nabywalem po 6 miesiacach czyli 8 marca br.
    Wg nowego kodeksu urlop nabywa sie po przepracowaniu 1 miesiaca w wysokosci
    1/12 w moim przypadku 20 dni.

    Czy w moim przypadku dostane 8 marca 10 dni urlopu do wykorzystania i za
    kazdy nastepny miesiac dostane 1/12 z 20 dni.
    czy dobrze to interpretuje??

    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2004-01-18 17:55:16
    Temat: Re: Czy dobrze interpretuje nowy kodeks??
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Czy w moim przypadku dostane 8 marca 10 dni urlopu do wykorzystania i za
    > kazdy nastepny miesiac dostane 1/12 z 20 dni.

    Niestety ciebie w sprawie wymiaru urlopu i jego wykorzystania dotyczą przepisy
    kp ale z 2003 roku.Przykre ale prawdziwe. Powodzenia.

  • 3. Data: 2004-01-19 22:37:20
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    > Niestety ciebie w sprawie wymiaru urlopu i jego wykorzystania dotyczą
    przepisy
    > kp ale z 2003 roku.Przykre ale prawdziwe. Powodzenia.
    Czy te slowa

    Zgodnie z art. 18 nowelizacji k.p. z dnia 14.11.2003: " Do pracowników,
    którzy do dnia wejścia w życie ustawy nie nabyli prawa do kolejnego urlopu,
    stosuje się do czasu nabycia prawa do kolejnego urlopu art. 153 Kodeksu
    pracy w dotychczasowym brzmieniu"

    nie oznaczaja ze po pol roku pracy obowiazuje mnie nowy kodeks??

    Pozdrawiam

    Puszka