PracaGrupypl.praca.dyskusje › ameryka (#023)

  • 1. Data: 2012-08-07 22:01:43
    Temat: ameryka (#023)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ameryka "prze" ku europie, z tego co pokazała POTV zaczęła się selekcja
    przyszyłch pracowników - jak za czasów wyzwolenia wspólnego... ciekawe, Ktoś
    obserwował to wcześniejsze zjawisko?

  • 2. Data: 2012-08-08 13:09:53
    Temat: Re: ameryka (#023)
    Od: Nie karmic trolla <n...@t...cc>

    W dniu 07.08.2012 22:01, identyfikator: 20040501 pisze:
    > ameryka "prze" ku europie, z tego co pokazała POTV zaczęła się selekcja
    > przyszyłch pracowników - jak za czasów wyzwolenia wspólnego... ciekawe,
    > Ktoś obserwował to wcześniejsze zjawisko?

    http://www.rp.pl/artykul/62956,185201_Nie_karmic_tro
    lla__.html
    http://www.rp.pl/artykul/62956,185341_Trolla_zaskocz
    yc_dowcipna_riposta.html

  • 3. Data: 2012-08-08 13:34:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o co ja Cię prosiłem, miało być po 10 razy, bo raz to tylko w EU działa...

  • 4. Data: 2012-08-08 22:19:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    muszę się Wam pochwalić, europa mi się odgraża... dyrektywami... znaczy taki
    mały, nieuznawany przez tuska i gronkiewicz, ale jednak... sukcesik! i to
    ten kierunek!

  • 5. Data: 2012-08-08 23:12:16
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > muszę się Wam pochwalić, europa mi się odgraża... dyrektywami... znaczy
    > taki mały, nieuznawany przez tuska i gronkiewicz, ale jednak...
    > sukcesik! i to ten kierunek!

    Ależ ty masz towar. Połowa mózgu już zamieniona w kisiel. Ciesz się, że
    jeszcze umiejętność pisania ci została.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr