PracaGrupypl.praca.dyskusje › innowacyjna gospodarka (#021)

  • 1. Data: 2012-08-01 13:42:36
    Temat: innowacyjna gospodarka (#021)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zastanawiałem się dziś nad innowacyjną gospodarką według Gronkiewicz i
    Tuska... pewenie gdybym był z PO to przekręty miałbym we krwi, a tak muszę
    pytać... czy Ktoś tu wykręcił taki numer: wziął dofinansowanie na
    rozpoczęcie działalności gospodarczej, zakupił jakiś drogi sprzęt za
    "dotacje", po czym sprzęt sprzedał za pół ceny i odzyskał zmarnowane
    pieniądze?

    P.S. nie pytam o kwestię dostał/nie dostał, bo wiadomo nie dostał, pytam o
    konieczność trzymania "inwestycji"? i jak długo?

  • 2. Data: 2012-08-01 14:22:25
    Temat: Re: innowacyjna gospodarka (#021)
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 01.08.2012 o 13:42 identyfikator: 20040501
    <N...@g...pl> pisze:

> [...]
    > rozpoczęcie działalności gospodarczej, zakupił jakiś drogi sprzęt za
    > "dotacje", po czym sprzęt sprzedał za pół ceny i odzyskał zmarnowane

    Sprzet ma nr-y seryjne i ot tak sobie go nie sprzedasz, bo w razie
    kontroli nie bedzie ci sie zgadzal stan posiadania. Mozesz wprawdzie
    sprzedac bebechy, ale kontrolerzy nie sa ciemniakami...

    > P.S. nie pytam o kwestię dostał/nie dostał, bo wiadomo nie dostał, pytam
    > ...jak długo?

    2-5 lat, w zaleznosci od wielu czynnikow.

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 3. Data: 2012-08-01 14:24:01
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki

  • 4. Data: 2012-08-01 14:26:47
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 1 sierpnia 2012 (13:42:36) napisano:

> [...]

    > P.S. nie pytam o kwestię dostał/nie dostał, bo wiadomo nie dostał, pytam o
    > konieczność trzymania "inwestycji"? i jak długo?

    Dotacje są zazwyczaj zabezpieczone na wypadek niedotrzymania waruków
    umowy. W zależności od konkretnego "projektu" stosuje się różne metody,
    spotkałem się z:
    - poręczycielami
    - wekslem
    - blokadą środków na rachunku bankowym

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 5. Data: 2012-08-01 17:58:05
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

> [...]
    >
    > P.S. nie pytam o kwestię dostał/nie dostał, bo wiadomo nie dostał, pytam
    > o konieczność trzymania "inwestycji"? i jak długo?

    Za pol ceny ?

    Ceny sprzetu z dodatkami sa tak skalkulowane zeby nie oplcalo ci sie
    tego rozbic. Bez certyfikatow kupic nie mozesz a te z certyfikatami sa
    drozsze o 50-150% od normalnej ceny rynkowej. Dotacje EU to fikcja.
    istnieja tylko zeby dac prace rzeczy debilnych pierdzistolkow.

  • 6. Data: 2012-08-01 20:26:16
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 8/1/2012 5:58 PM, Aha.... wrote:

> [...]
    > drozsze o 50-150% od normalnej ceny rynkowej. Dotacje EU to fikcja.
    > istnieja tylko zeby dac prace rzeczy debilnych pierdzistolkow.

    Zależy jaka dotacja. W tych wszystkich z cyklu Kapitał Ludzki możesz
    kupić cokolwiek potrzebne do rozkręcenia firmy i nikogo nie obchodzi, co
    z tym zrobisz po zakończeniu okresu pilotażowego.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 7. Data: 2012-08-04 01:45:33
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jvb4nd$ld6$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > P.S. nie pytam o kwestię dostał/nie dostał, bo wiadomo nie dostał, pytam o
    > konieczność trzymania "inwestycji"? i jak długo?

    1 rok musisz mieć działalność i w związku z tym zakupiony sprzęt. Potem
    możesz z tym zrobić co chcesz.

  • 8. Data: 2012-08-04 21:11:00
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 04.08.2012 o 01:45 Jackare <1...@t...com.pl> pisze:

    > 1 rok musisz mieć działalność i w związku z tym zakupiony sprzęt. Potem
    > możesz z tym zrobić co chcesz.

    Sa rozne rozniste programy, dotacje, wsparcia itd i kazde ma inne wymogi,
    warunki, okresy etc.