PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Poszukiwany] Programista PHP, Wrocław

  • 1. Data: 2012-07-30 12:37:42
    Temat: [Poszukiwany] Programista PHP, Wrocław
    Od: " JDIConsulting" <j...@g...pl>

    JDI Consulting jest firmą świadczącą usługi z zakresu doradztwa finansowego i
    prawnego w różnego rodzaju projektach inwestycyjnych. Naszą ofertę kierujemy
    do małych i średnich przedsiębiorców, którym służymy pomocą na każdym etapie
    rozwoju. Dzięki wysokim kwalifikacjom naszych pracowników, jesteśmy w stanie
    zapewnić Klientom pełną satysfakcję z wykonywanych usług.

    Dla jednego z naszych partnerów biznesowych poszukujemy Kandydata na
    stanowisko:

    Programisty PHP

    Miejsce pracy: Wrocław

    Nr ref.: PPHP/K/07/12

    Zakres obowiązków:

    &#8226; Projektowanie i wykonywanie systemów informatycznych,

    &#8226; Realizowanie zadań wynikających z bieżącej obsługi aplikacji,
    &#8226; Testowanie przygotowywanych rozwiązań,
    &#8226; Tworzenie dokumentacji technicznej i użytkowej,
    &#8226; Realizowanie zadań wynikających z bieżącej obsługi aplikacji.

    Nasze oczekiwania:

    &#8226; Doświadczenie w tworzeniu aplikacji webowych,
    &#8226; Umiejętność programowania w języku PHP5,
    &#8226; Praktyczna znajomość Zend Framework,
    &#8226; Znajomość relacyjnych baz danych,
    &#8226; Doświadczenie w programowaniu zorientowanym obiektowo,

    &#8226; Dobra znajomość JavaScript (jQuery),
    &#8226; Dobra znajomość XHTML, CSS i standardów W3C,
    &#8226; Znajomość systemów kontroli wersji oprogramowania (Subversion, CVS, GIT),
    &#8226; Umiejętność analitycznego myślenia i zdolność szybkiego uczenia się.

    Oferujemy:

    &#8226; Pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
    &#8226; Atrakcyjne wynagrodzenie,
    &#8226; Inspirującą, przyjazną atmosferę pracy.

    Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres
    b...@j...info z tytułem wiadomości "Programista PHP".

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu
    rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101,
    poz. 923 ze zm."

  • 2. Data: 2012-07-30 16:58:16
    Temat: Re: [Poszukiwany] Programista PHP, Wrocław
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 30.07.2012 o 12:37 JDIConsulting <j...@g...pl>
    pisze:

    > Dla jednego z naszych partnerów biznesowych poszukujemy Kandydata na
    > stanowisko:

    To sam nie umie poszukac?

    > Nasze oczekiwania:

    Normalnie SZOK! Nie ma wymagania 5-cio letniego doswiadczenia, wyzszego
    wyksztalcenia, fluency inglisz i znajomosc dwoch innych jezykow?!

    > Oferujemy:
    >
    > &#8226; Pracę na odpowiedzialnym stanowisku,

    Nawet w cyrku bierze sie odpowiedzialnosc za malpy.

    > &#8226; Atrakcyjne wynagrodzenie,

    Dla mnie atrakcyjne, to tak od 50 tys. zl/m-c. W przeciwnym wypadku
    powyzszy zapis wprowadza w blad i jest niezgodny z prawem.

    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 3. Data: 2012-07-30 18:52:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to w PO brakuje rąk do pracy? no tak, przecież to sama elita kierownicza
    narodu...

  • 4. Data: 2012-07-30 20:25:06
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 30.07.2012 o 18:52 identyfikator: 20040501
    <N...@g...pl> pisze:

    > to w PO brakuje rąk do pracy? no tak, przecież to sama elita kierownicza
    > narodu...

    To do mnie o tym PO? Bo jesli tak, to pomyliles adresy ;]

  • 5. Data: 2012-07-30 21:10:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie to tak ogólnie, o życiu...

  • 6. Data: 2012-07-31 09:18:21
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-07-30 16:58, Jaskiniowiec pisze:

    > To sam nie umie poszukac?
    Ciężko o dobrego i taniego programistę.

    > Normalnie SZOK! Nie ma wymagania 5-cio letniego doswiadczenia, wyzszego
    > wyksztalcenia, fluency inglisz i znajomosc dwoch innych jezykow?!

    Dlatego płaca jest w poziomie kasjera w biedronce.

  • 7. Data: 2012-07-31 14:20:26
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 31.07.2012 o 09:18 Piotr <...@...com> pisze:

    > Ciężko o dobrego i taniego programistę.

    Nie ma takich ;) Albo... Albo...

    > Dlatego płaca jest w poziomie kasjera w biedronce.

    No tak, pisali "atrakcyjne" ;)