PracaGrupypl.praca.dyskusje › afera korupcyjna w Policji (#022)

  • 1. Data: 2012-08-02 20:31:14
    Temat: afera korupcyjna w Policji (#022)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam nadzieję, że wsadzam kij w mrowisko:
    https://support.itigo.pl/sl/
    to adres strony systemu zgłaszania awarii Policji...
    sami oceńcie jakie to "zaawansowne poparciem PO, Donalda i Hanny"...

  • 2. Data: 2012-08-03 11:31:18
    Temat: Re: afera korupcyjna w Policji (#022)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jest od razu interpretacja, to nie są złodzieje, tylko cwani biznesmeni...
    przynajmniej widać skąd ta PO się wywodzi...

  • 3. Data: 2012-08-03 21:12:48
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 2 sierpnia 2012 (20:31:14) napisano:

    > mam nadzieję, że wsadzam kij w mrowisko:
    /ciach/

    A powiedz nam jeszcze, jaki to ma związek z tematyką grupy?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 4. Data: 2012-08-03 21:23:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jeśli Kogoś to zdenerowało (poza PO) to sory, chciałem tylko pokazać na co
    idą pieniądze podatników... bo to dość ciekawe, np. ile czasu trwa u Was
    załadowanie tej strony?

  • 5. Data: 2012-08-03 22:33:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Policja płaci jakieś chore sumy za ten system Itigo... nie pamiętam jakie to
    sumy, ale bardzo duże... ciekawostka taka.

  • 6. Data: 2012-08-03 22:33:13
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > jeśli Kogoś to zdenerowało (poza PO) to sory,

    Jeszcze twojego lekarza. Przeproś go ładnie, że użyłeś komputera bez
    pozwolenia.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 7. Data: 2012-08-04 01:23:57
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 3 sierpnia 2012 (21:23:41) napisano:

    > jeśli Kogoś to zdenerowało (poza PO) to sory, chciałem tylko pokazać na co
    > idą pieniądze podatników... bo to dość ciekawe, np. ile czasu trwa u Was
    > załadowanie tej strony?

    Ale powtórzę się:

  • 8. Data: 2012-08-04 11:31:26
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Powiedz nam jeszcze, jaki to ma związek z tematyką grupy?

    to taka informacja, jak PO popisy "robią interesy"... chodzi mi o politykę
    zatrudniania... niby za co te gnoje dostają kasę? za to, że jakaś głupia
    (...) siedzi przy telefonie i odbiera zgłoszenia typu "Wkurwił mnie petent
    więc kopnąłem w drukarkę i ona teraz nie chce mi drukować, proszę mi to
    szybko naprawić bo mam masę pracy do wydrukowania", a po pięciu minutach
    "Złożę zawiadomienie że moje drukarka nadal nie drukuje"... kpina i to
    trzeba napiętnować!

  • 9. Data: 2012-08-07 20:13:05
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    już, dziś PO ogłosiło, że to nie żadna afera, tylko normalna wolnorynkowa
    działalność firmy, eliminująca "słabe punkty"... po europejsku znaczy się...