PracaGrupypl.praca.dyskusje › agnieszka@mostwanted.pl

  • 1. Data: 2004-02-11 13:37:58
    Temat: a...@m...pl
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Dzisiaj mamy kolejny wysyp ogloszen z Most Wanted,
    zastanawiajace jest dlaczego od kilku lat caly czas sa te same... czy nikogo
    nadal nie znalezli od SAS'a czy VB ???
    czy to po prostu akcja zapelniania swojej bazy danych nowymi CV?

  • 2. Data: 2004-02-11 13:57:06
    Temat: Re: a...@m...pl
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "user" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nikogo
    > nadal nie znalezli od SAS'a czy VB ???
    > czy to po prostu akcja zapelniania swojej bazy danych nowymi CV?

    Nie sądzę. Po prostu tzw. doświadczeni programiści najzwyczajniej w świecie
    olewają takie ogłoszenia. Po pierwsze są wyjątkowo leniwi - zmiana
    pracodawcy, w wielu przypadkach jest dla nich prawdziwą rewolucją.
    Najczęściej oprócz pracy etatowej mają kilka/kilkanaście "fuch" na umowę o
    dzieło i obecne zatrudnienie jak najbardziej im odpowiada. W ich pracy liczy
    się przede wszystkim komfort psychiczny jaki dają warunki pracy a nowy
    pracodawca, to przede wszystkim wielka niewiadoma. A najczęściej jest tak,
    że po prostu nie czytają takich ogłoszeń bo nie mają na to czasu...:-)
    yamma

  • 3. Data: 2004-02-11 14:23:30
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracodawca, to przede wszystkim wielka niewiadoma. A najczęściej jest tak,
    > że po prostu nie czytają takich ogłoszeń bo nie mają na to czasu...:-)

    wprawdzie mialem mniejsze doswiadczenie , ale mialem jednak
    i 2 lata temu odpowiedzialem na to ogloszenie (SAS) i nie bylo reakcji i jak
    widze srednio co 2 miesiace to samo ogloszenie to mnie to zaczyna
    zastanawiac...

  • 4. Data: 2004-02-11 15:00:01
    Od: "ps" <p...@o...pl>

    może mają wyśrubowane wymagania np: 5 lat doświadczenia i 2000 / mieś :)

  • 5. Data: 2004-02-12 11:50:05
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    *********************
    > Uwaga: Tresc niniejszej wiadomosci moze byc poufna i objeta zakazem jej
    > ujawniania. Jesli czytelnik niniejszej wiadomosci nie jest jej
    > zamierzonym

    hehe, dobre. :)

    wojtek

  • 6. Data: 2004-02-12 11:50:59
    Od: Agnieszka Rejzner <a...@m...pl>

    witam,
    dziekuje za zainteresowaniew naszymi ofertami i zwrocenie uwagi na
    pojawienie sie ich na listach.
    ..nawiazujac do tematu, projekt jaki dotyczy SASa jest projektem
    wymagajacym zaangazownia duzej ilosci pracownikow, stad ciagle
    poszukiwania. zarobki jakie proponuje nasz klient znacznie przekraczaja
    te ktore pojawily w ktorejs odpowiedzi . Dlatego tez jezeli jest ktos
    kto odpowiada wymogom z ogloszenia chetnie zapoznam sie z jego CV.

    A VB?..mniej wiecej to samo..doswiadczenie w IVR...

    --
    Agnieszka Rejzner
    Senior Project Manager

    Most Wanted! Doradztwo Personalne
    www.mostwanted.pl
    ul. Nowowiejska 5 / 13, Warszawa
    tel/fax. (22) 825 52 35

    *********************
    Uwaga: Tresc niniejszej wiadomosci moze byc poufna i objeta zakazem jej
    ujawniania. Jesli czytelnik niniejszej wiadomosci nie jest jej
    zamierzonym
    adresatem, pracownikiem lub posrednikiem upowaznionym do jej przekazania
    adresatowi, niniejszym informujemy ze wszelkie rozprowadzanie,
    dystrybucja
    lub powielanie niniejszej wiadomosci jest zabronione. Jezeli otrzymales
    ta
    wiadomosc omylkowo, prosze bezzwlocznie zawiadomic nadawce wysylajac
    odpowiedz na niniejsza wiadomosc i usunac ja z poczty. Dziekujemy.
    Most Wanted.
    *********************
    Note: The information contained in this message may be privileged and
    confidential and protected from disclosure. If the reader of this
    message
    is not the intended recipient, or an employee or agent responsible for
    delivering this message to the intended recipient, you are hereby
    notified
    that any dissemination, distribution or copying of this communication is
    strictly prohibited. If you have received this communication in error,
    please notify the sender immediately by replying to the message and
    deleting it from your computer. Thank you. Most Wanted