PracaGrupypl.praca.dyskusje › POLSKA FIRMA KURIERSKA Z w-wy

  • 1. Data: 2004-02-11 09:38:18
    Temat: POLSKA FIRMA KURIERSKA Z w-wy
    Od: "MIco" <m...@o...pl>

    Czy ktoś zna tą firmę która mieści się w Warszawie przy ul. Ostroroga 24c i
    oferuje pracę? czy tam wogóle mieści się jakaś firma , bo jak na firmę
    kurierską to nawet stałego łącza nie posiadają nie mówiąc że w TPSA jej nie
    ma?

    P.S. Jestem z poza w-wy dlatego jest to dla mnie ważne

  • 2. Data: 2004-02-11 09:58:54
    Temat: Re: POLSKA FIRMA KURIERSKA Z w-wy
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...noping.org>

> [...]
    > oferuje pracę? czy tam wogóle mieści się jakaś firma , bo jak na firmę
    > kurierską to nawet stałego łącza nie posiadają nie mówiąc że w TPSA jej

    O ile mnie pamięć pamięć nie myli, to na Ostroroga chyba był jakiś oddział
    Stolicy. Spróbuj poszukać pod tym kątem.

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-02-11 11:11:57
    Od: "Krzysztof Teperek" <g...@o...pl>

    > O ile mnie pamięć pamięć nie myli, to na Ostroroga chyba był jakiś
    oddział
    > Stolicy. Spróbuj poszukać pod tym kątem.

    Na Ostroroga mieścila się Stolica.
    Aktualnie: http://www.stolica.pl/index.php
    Tam sa wszystkie dane.