PracaGrupypl.praca.dyskusje › administrator - rozmowa kwalifikacyjna

  • 11. Data: 2005-05-10 12:27:52
    Temat: Re: administrator - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-10, blackfire <b...@o...pl> wrote:
    > a co do samego pytania to tez nie jest takie oczywiste bo zaleznie, o
    > ktora warstwe jest pytanie, mozemy dostac:
    > - napis ze doszedl
    > - zdarzenia na socketach (recvfrom)
    > - wymiane pakietow udp (dns) i icmp echo req/reply
    > - wymiane datagramow ip ze wszystkim, co sie z tym wiaze (routing itd.)
    > - ramke ethernetowa (arp) czy tez inna ppp (lcp i inne cuda)
    > - sygnal elektryczny kodowany przy uzyciu 4d-pam5, mlt3 lub manchestera
    > (autonegocjacja)
    No i mniej więcej o taką odpowiedź chodzi :) Gwoli ścisłości, można też
    opowiedzieć, co robi system operacyjny (fork/exec, etc).

    > a co do pytania o ls w ktoryms z postow wyzej, to mi wychodzi ze -[ejyz]
    Pytanie o ls podałem w kategorii żartu :) Zresztą po raz pierwszy pojawiło się
    ono na alt.sysadmin.recovery :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Jeden Celeron kompa nie czyni
    /z pamiętnika administratora/

  • 12. Data: 2005-05-10 15:21:12
    Od: Melon <melonism@[REMOVE]op.pl>

    Witam!

    Ja na jednej z rozmow na podobne stanowisko mialem pytanie w stylu:

    Jakich polecen uzyjesz aby wyslac maila majac do dyspocycji tylko
    narzedzie telnet, przy czym serwer SMTP nie wymaga autoryzacji?

    Chodzilo o konketne komendy SMTP po telnecie na port 25, to chyba
    wiadomo, ale komend nie znalem, rzadko wysylam maile telnetem ;-)

    Melon

    --
    1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

  • 13. Data: 2005-05-10 21:39:22
    Od: user <u...@m...one.pl>

    heh ja mialem to samo.. tylko zeby odebrac..
    przewaznie wysylalem a nie wiedzialem dokladnie jak odebrac...

    Albert

  • 14. Data: 2005-05-11 10:26:19
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    user napisał(a):
    > heh ja mialem to samo.. tylko zeby odebrac..
    > przewaznie wysylalem a nie wiedzialem dokladnie jak odebrac...
    >

    > Albert
    Takie pytania mnie dobijają.
    tez miałem. polecenia są określone. co do pop i smtp. dla mnie są to
    pytania bardzo denne. jestem ciekawy czy zadający tez odbiera poczte za
    pomoca telentu. :)

  • 15. Data: 2005-05-11 10:45:51
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-11, Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> wrote:
    > Takie pytania mnie dobijają.
    > tez miałem. polecenia są określone. co do pop i smtp. dla mnie są to
    > pytania bardzo denne. jestem ciekawy czy zadający tez odbiera poczte za
    > pomoca telentu. :)
    Tak. Czasem mi się zdarza. Czytać strony www, ircować lub czytać newsy (o,
    to nawet dość często) też.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Documentation is like sex: When it is good, it is very, very, good.
    And when it is bad, it is better than nothing.

  • 16. Data: 2005-05-18 07:59:17
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Artur R. Czechowski wrote:
> [...]

    [ ... ciach wymagania i przykaldowe pytania ...]

    > i wiele, wiele innych. No dobra, to pierwsze było nieco wredne, sam nie znam
    > na nie odpowiedzi :) A ilość i treść pytań jest w zasadzie ograniczona
    > wiedzą, doświadczeniem i wyobraźnią pytającego.

    Czyli pytań trudnych nie będzie, bo kogoś z wiedzą i doświadczeniem
    dopiero szukają. Więc albo nie ma nikogo kto mógłby takie zadać, albo
    jest zarobiony i nie moze poświęcić czasu na udział w rozmowach
    kwalifikacyjnych.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919