PracaGrupypl.praca.dyskusje › a ja mam prace!

  • 1. Data: 2002-12-20 17:36:02
    Temat: a ja mam prace!
    Od: c...@p...onet.pl

    Hej!

    Dostalem prace jako webdesigner/grafik w firmie z branzy IT (duzy portal,
    pisanie aplikacji, promocje BTL). Od 1 stycznia 2003. Sympatyczny prezent i na
    urodziny i pod choinke.

    pzdr, zycze wszystkim wesolych swiat oraz powodzenia i wytrwalosci w szukaniu
    roboty.

    corgan; warszawka

    PS: Sam szukalem prawie 2 miesiace. Az znalazlem.

  • 2. Data: 2002-12-20 17:55:39
    Temat: Re: a ja mam prace!
    Od: "Madziarka" <m...@p...fm>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roboty.
    >
    > corgan; warszawka
    >
    > PS: Sam szukalem prawie 2 miesiace. Az znalazlem.

    No to z tego miejsca gdzie teraz siedzę (a siedzę na sofie) pragnę Ci
    pogratulować znalezienia pracy:)))
    I powodzenia życzę w pierwszym dniu pracy!!!
    A i tak przy okazji Wszystkiego najlepszego na Święta i Nowy rok!!!

    Pozdrawiam
    Magda

  • 3. Data: 2002-12-20 18:32:18
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    | No to z tego miejsca gdzie teraz siedzę (a siedzę na sofie) pragnę Ci
    | pogratulować znalezienia pracy:)))
    | I powodzenia życzę w pierwszym dniu pracy!!!

    I ja też ci życzę aby było OK.
    I wiesz żeby się nie okazało, że na początku to fontanny, bajery, luz,
    blues i integracja a potem owoc drzewa figowego. Pzyznam pondto że 2
    miesiące to betka. Więc ciesz się tymbardziej. No mam nadzieję, że nie
    skusiłeś się na kfstudio. Byłeś na to chyba z tego co widziałam zbyt
    przezorny. Pozdrawiam Dorota

  • 4. Data: 2002-12-20 18:42:20
    Od: "Krzysiek.M" <k...@d...prv.pl>

> [...]
    > roboty.
    >
    > corgan; warszawka
    >
    > PS: Sam szukalem prawie 2 miesiace. Az znalazlem.

    Gratulacje!! Oby więcej ludzi dostawało takie prezenty..... (u mnie niestety
    może być wkrótce ale na odwrót....)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-12-20 19:56:55
    Od: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl>

> [...]
    > pisanie aplikacji, promocje BTL). Od 1 stycznia 2003. Sympatyczny prezent

    Gratuluję Ci i cieszę się z Tobą :)
    ja szukam juz 3 miesiąc i nic :(

    Robert

  • 6. Data: 2002-12-21 08:00:35
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    ja szukam od maja...

    Użytkownik Robert "Filar" <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atvsqv$4ip$...@f...acn.pl...

  • 7. Data: 2002-12-21 21:04:24
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Użytkownik "Rafał Szulc" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    > ja szukam od maja...

    To robimy licytację:
    Ja szukam od marca i nic.

    Pozdro
    Kafesita

  • 8. Data: 2002-12-22 07:49:40
    Od: "Madziarka" <m...@p...fm>

    Użytkownik "Kafesita" <k...@a...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafał Szulc" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
    >

    > To robimy licytację:
    > Ja szukam od marca i nic.

    A ja szukam od dwóch lat i nic.
    Załamać się idzie.

    > Pozdro
    > Kafesita

    Pozdrawiam
    Magda

  • 9. Data: 2002-12-23 01:01:23
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > A ja szukam od dwóch lat i nic.
    > Załamać się idzie.

    A w jakim zawodzie, jeśli można spytać?

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-12-23 07:24:50
    Od: "Madziarka" <m...@p...fm>

    > A w jakim zawodzie, jeśli można spytać?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > TS

    Z wykształcenia jestem kucharzem. Ukończona zawodówka gastronomiczna.
    Pracy szukam również jako opiekunka do dziecka lub pomoc kuchenna,
    sprzataczka.
    Od pewnego czasu bawię się w tworzenie stron WWW we front page.

    Pozdrawiam
    Magda