PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o poradę!!!

  • 1. Data: 2002-12-20 16:09:58
    Temat: Prośba o poradę!!!
    Od: "Madziarka" <m...@p...fm>

    Witam wszystkich grupowiczów i grupowiczki.
    Jestem na tej grupie poraz pierwszy i mam pytanie, dotyczące pracy, a
    właściwie ogłoszń.
    Jakiś czas temu na grupie praca.szukana dałam swoje ogłoszenie, że szukam
    pracy jako fotomodelka.
    Odpowiedział mi jaki pan podający się za świetnego fotografa i podał mi
    agencje modelek, z którymi to rzekomo współpracuje.
    Poprosił mnie o podesłanie jakiegoś swojego zdjęcia. Popesłałam
    najzwyklejsze jakie miałam.
    Jednak pan fotograf poprosił o akty bo musi mnie zobaczyć całą. Ja jednak
    nie zrobiłam tego ponieważ sprawdzałam gościa w tych agencjach. Jednak żadna
    nie była tak miła aby udzielić mi informacji czy takowy pan z nimi
    współpracował.
    Przedłużałam czas wysłania zdjęć, jednak gościowi powiedziałam, że zanim mu
    podeślę zdjęcia tochcę sprawdzić czy można mu wierzyć.
    Pan fotograf się bardzo wzburzył na tą wieść i przysłał mi na koniec maila z
    bardzo negatywnymi wypowiedziami na mój temat.
    Moje pytanie brzmi, jak ustrzec się a także innych przed tego typu ludźmi,
    ogłoszeniami?
    Jak można sprawdzić czy ogłoszenie nie jest oszustwem?
    Bardzo proszę o poważne odpowiedzi a nie jakieś prześmiewki.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2002-12-20 16:59:07
    Temat: Re: Prośba o poradę!!!
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > ogłoszeniami?
    > Jak można sprawdzić czy ogłoszenie nie jest oszustwem?

    Rób tak jak robisz. Jeżeli ktoś chce od Ciebie fotografie to musisz wiedzieć komu je
    wysyłasz.
    Niech ta osoba poda pełne dane adresowe swoje lub agencji i masz mozliwość
    sprawdzenia.

    mer

  • 3. Data: 2002-12-20 16:59:35
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Dziękuję i pozdrawiam
    > Magda
    >
    > Nie ma żadnej pewności że ogłoszenie jest prawdziwe i że nie trafiłaś na
    oszusta. Znajomy właśnie skorzystał z oferowanej pracy w Hiszpanii, przejechał
    ponad 3000km i wrócił po 5 dniach. Oszust wyciągnął od niego forsę za
    mieszkanie i zniknął. I systematycznie nadal oferuje atrakcyjną pracę -
    oszukując innych,którzy uczciwie chcieliby zarobić na chleb. Myślę,że nie ma
    uniwersalnego sposobu na wyeliminowanie ogłoszeń naciągaczy i oszustów. Trzeba
    być po prostu bardzo ostrożnym,a w Twoim przypadku w szczególności jeżeli
    chodzi o podejrzanego poszukiwacza modelek.
    Pozdrawiam- Gogo

  • 4. Data: 2002-12-20 19:03:47
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Madziarka" <m...@p...fm> writes:

> [...]
    > ogłoszeniami?
    > Jak można sprawdzić czy ogłoszenie nie jest oszustwem?

    no jedna metode juz sama wymyslilas ;)

    nie ma nic zlego w zapytaniu sie o wiarygodnosc. jesli ktos jest
    wiarygodny, zapewne z checia poda ci namiary i adresy, ktore bedziesz
    mogla latwo sprawdzic.

    druga metoda: zamiast slac rozebrane zdjecia, zaproponuj
    spotkanie. jesli to podpucha, a facetowi zalezy tylko na pozyskaniu
    zdjec rozneglizowanych panienek, to pewnie odmowi.

    jesli nie odmowi - to spotkaj sie z nim i postaraj jak najwiecej
    konkretow wyciagnac; zacznij pozowanie dopiero po podpisaniu umowy a
    zanim ja podpiszesz, uwaznie przeczytaj.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2002-12-21 08:30:57
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
> [...]
    po pierwsze numer telefonu kontaktaowego (stacjonarny)
    adres siedziby (uwaga na adresy typu Kyrzwa 8/25 mieszkanie prywatne więc
    słaba siedziba)
    jego/jej lista referencyjna lub portfolio (jak nie ma to człowiek bez
    doświadczenia lub oszust)
    po trzcie no cóż kobieca intuicja zostaje zawsze ..............

    powodzenia

    rafal