PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot nadgodzin w postaci czasu wolnego

  • 1. Data: 2002-11-26 19:58:25
    Temat: Zwrot nadgodzin w postaci czasu wolnego
    Od: "0xE477" <0...@i...pl>

    Czy jesli pracodawca zazyczy sobie, zebym przyszedl np.
    w sobote np. na 4 godziny, to czy moge oczekiwac od
    pracodawcy "zwrotu" tych godzin w postaci wolnych
    godzin w normalne dni powszednie ? Jesli tak, to
    rozumiem, ze pracodawca nie robi mi szczegolnej
    laski, bo jest to jego obowiazek zapisany w ustawie ?

  • 2. Data: 2002-11-26 20:31:43
    Temat: Re: Zwrot nadgodzin w postaci czasu wolnego
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    0xE477 <0...@i...pl> wrote:
> [...]
    > rozumiem, ze pracodawca nie robi mi szczegolnej
    > laski, bo jest to jego obowiazek zapisany w ustawie ?

    Albo wolne, albo kasa. Ale wybór ma pracodawca.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2002-11-26 20:45:56
    Od: "0xE477" <0...@i...pl>

    > Albo wolne, albo kasa. Ale wybór ma pracodawca.

    Dzieki za odpowiedz.
    Mowisz, ze wybor ma pracodawca, ale jesli ja
    wole wolne, to chyba nawet lepiej dla pracodawcy (?)
    Czy tez pracodawca moze odmowic wolnego i "na sile"
    dac mi kase ? Jescze jedno pytanie, wolne godziny, to
    jest przelicznik 1:1 w stosunku do nadgodzin, czy tez
    jakos inaczej (wiecej) ?

  • 4. Data: 2002-11-27 06:06:40
    Od: "SLaw" <s...@w...pl>

    ze pracodawca nie robi mi szczegolnej
    > laski, bo jest to jego obowiazek zapisany w ustawie ?

    hmm... nie wiedzialem :)
    Sorki nie moglem sie powstrzymac, ja tez nie uzywam polskich znakow ale
    czasami chyba trzeba :)
    --
    SLaw
    GG 2388535

  • 5. Data: 2002-11-27 11:46:12
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Albo wolne, albo kasa. Ale wybór ma pracodawca.
    Ale dopiero od piątku (29.11.2002) jak wejdzie w życie zmiana niektórych
    art. KP

    Do 29.11.2002 w takiej sytuacji decyduje pracownik Patrz art 143 KP