PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot kosztów szkolenia- problem

  • 1. Data: 2007-04-22 09:08:25
    Temat: Zwrot kosztów szkolenia- problem
    Od: Krakowiak <m...@T...pl>

    Witam,
    W sytuacji gdy pracodawca kieruje na szkolenie podnoszące kwalifikacje
    zawodowe, może wymagać zwrotu kosztów szkolenia gdy pracownik rozwiąże
    umowę przed zadeklarowanym w umowie okresem- na podstawie rozporządzenia
    z 1993 o podnoszeniue kwalifikacji...-OK

    Czy ma takie prawo gdy kieruje pracownika na szkolenie NIEZBEDNE do
    wykonywania pracy na stanowisku na które przyjął pracownika.
    Bo jesli dobrze myślę to skoro zgodził się mnie przyjąć na to a nie inne
    stanowisko, o którym wie, że wymaga szkolenia to nie może żadać za to
    zwrotu kosztów...??? Pomóżcie...

  • 2. Data: 2007-04-22 09:58:16
    Temat: Re: Zwrot kosztów szkolenia- problem
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl>

> [...]
    > Bo jesli dobrze myślę to skoro zgodził się mnie przyjąć na to a nie inne
    > stanowisko, o którym wie, że wymaga szkolenia to nie może żadać za to

    Nie może - podstawa albo w KP albo w tym samym rozporzadzeniu które
    cytowałeś.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-04-22 10:19:35
    Temat: Re: Zwrot koszt?w szkolenia- problem
    Od: Krakowiak <m...@T...pl>

    Jackare wrote:

    > Nie mo?e - podstawa albo w KP albo w tym samym rozporzadzeniu kt?re
    > cytowa?e?.
    > --
    > Jackare

    Dzieki, czy mógłbys mi podać dokładniejsze namiary które to paragrafu to
    mówią?
    Nie jestem prawnikiem, nawet humanistą i nie orientuje się dobrze w
    paragrafach... z góry dzieki.

    Pozdrawiam, Przemek

  • 4. Data: 2007-04-23 06:44:02
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krakowiak wrote:

> [...]
    > Bo jesli dobrze myślę to skoro zgodził się mnie przyjąć na to a nie inne
    > stanowisko, o którym wie, że wymaga szkolenia to nie może żadać za to

    Co to znaczy niezbedne? Skoro pracodawca wysyla pracownika na
    szkolenie za ktore placi kase to zwykle ono jest niezbedne.

    Napewno osobna kategorie stanowia szkolenia wymagane prawem,
    np. szkolenia BHP, ale zdaje sie nie o tym jest ten watek.