PracaGrupypl.praca.dyskusje › [blahy problem] CV i LM po angielsku - jaki styl?

  • 1. Data: 2007-04-21 14:17:53
    Temat: [blahy problem] CV i LM po angielsku - jaki styl?
    Od: chojny <c...@i...pl>

    Witam,
    chce aplikowac do oddzialu amerykanskiej firmy w Polsce.
    Czy ma znaczenie to w jakim stylu (amerykanskim lub brytyjskim)
    sporzadze dokumenty? Wiem, ze roznice sa w sumie niewielkie, ale mimo
    wszystko sa.
    Jest kilka etapow rekrutacji i za pewne moje dokumenty trafia do kogos z
    wyzszej polki. Czy lepiej bedzie wygladal amerykanski styl?

    W Polsce uczy sie glownie brytyjskiego, wiec obawiam sie, ze dla kogos
    nie z USA moje dokumenty moga wygladac troche nietypowo.

    Jak myslicie? Ma to jakiekolwiek znaczenie?

    pozdrawiam
    chojny

  • 2. Data: 2007-04-21 14:32:42
    Temat: Re: [blahy problem] CV i LM po angielsku - jaki styl?
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    chojny wrote:

> [...]
    > Czy ma znaczenie to w jakim stylu (amerykanskim lub brytyjskim)
    > sporzadze dokumenty? Wiem, ze roznice sa w sumie niewielkie, ale mimo

    Nie ma znaczenia.

    > Jest kilka etapow rekrutacji i za pewne moje dokumenty trafia do kogos z
    > wyzszej polki. Czy lepiej bedzie wygladal amerykanski styl?

    Zadna roznica.

    > W Polsce uczy sie glownie brytyjskiego, wiec obawiam sie, ze dla kogos
    > nie z USA moje dokumenty moga wygladac troche nietypowo.

    Aplikujesz w Polsce wiec obowiazuja zasady polskie. Jezeli nie
    aplikujesz na stanowisko dyrektora generalnego, to male szanse, ze
    ktokolwiek obcojezyczny rzuci na to okiem - chyba, ze jako czynnosc pro
    forma, by ostatecznie zaakceptowal Twoja kandydature.

    Jacek

  • 3. Data: 2007-04-23 00:55:31
    Od: chojny <c...@i...pl>

    Jasek napisał(a):
> [...]
    > ktokolwiek obcojezyczny rzuci na to okiem - chyba, ze jako czynnosc pro
    > forma, by ostatecznie zaakceptowal Twoja kandydature.

    Dzieki.
    Takiej odpowiedzi sie spodziewalem, ale wolalem sie upewnic:).

    Pozdrawiam
    chojny

  • 4. Data: 2007-04-24 17:20:17
    Od: "MG" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > obcojezyczny rzuci na to okiem - chyba, ze jako czynnosc pro forma, by
    > ostatecznie zaakceptowal Twoja kandydature.

    Niekoniecznie. W zeszlym roku aplikowalem do polskiego oddzialu
    amerykanskiej firmy i moje CV poszlo bezposrednio do anglojezycznego centrum
    HR w Europie Zachodniej. Stamtad zas zostalo przeslane do mojego obecnego
    szefa (Amerykanin) do USA. Caly proces rekrutacji odbyl sie w jezyku
    angielskim. Z Polakiem mialem do czynienia jedynie przy podpisywaniu umowy o
    prace.

    Co do formy LM trudno mi sie wypowiadac, bo wysylalem tylko CV.

    pozdrawiam,
    morpheus

  • 5. Data: 2007-04-25 14:07:58
    Od: "Bartek" <i...@c...wytnij.pl>

> [...]
    > dokumenty? Wiem, ze roznice sa w sumie niewielkie, ale mimo wszystko sa.

    Sprytniejsi użytkownicy naszego serwisu - www.cv-raport.pl - załączają kilka
    wersji dokumentów nadając załącznikom odpowiednie nazwy.

    Potem już tylko obserwują, które z dokumentów cieszyły się większą
    popularnością, a które w ogóle nie zostały przeczytane.
    Bardzo łatwo na tej podstawie wyciągnąć wnioski na przyszłość.

    Pozdrawiam,
    Bartek
    --
    http://www.cv-raport.pl