PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie- ODPRAWY??

  • 1. Data: 2002-05-22 22:50:46
    Temat: Wypowiedzenie- ODPRAWY??
    Od: "Adrian Ł" <a...@w...pl>

    Jak to jest z tymi odprawami naleza sie wedlug kodeksu osobie ktora
    przepracowala ponad rok na czas nieokreslony???
    Wypowiedzenie uzasadnione koniecznoscia redukcji etatow w celu utrzymania
    plynnosci finansowej firmy
    Nalezy sie osobie ktora nie przepracowala calego roku - ale usowana w ramach
    zwolnienia grupowego?

    Przy ewentualnych problemach z pracodawa ile ma sie czasu na zalozenie
    sprawy w Sadzie pracy?
    Jak by ktos zucil jakims paragrafem bede wdzieczny bo od czerwca zasile
    rzesze bezrobotnych ( a jezeli sie nalezy odprawa to dlaczego mam to im
    odpuscic):(
    Chyba ze sie cos znajdzie w miedzy czasie:)

    Adrian
    Red Fazer 600

  • 2. Data: 2002-05-23 14:40:56
    Temat: Re: Wypowiedzenie- ODPRAWY??
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    > Jak to jest z tymi odprawami naleza sie wedlug kodeksu osobie ktora
    > przepracowala ponad rok na czas nieokreslony???
    tak

    > Nalezy sie osobie ktora nie przepracowala calego roku - ale usowana w
    ramach
    > zwolnienia grupowego?
    tak

    > Przy ewentualnych problemach z pracodawa ile ma sie czasu na zalozenie
    > sprawy w Sadzie pracy?
    7 dni od daty wreczenia wypowiedzenia
    a jesli nie wyplaca Ci odprawy to nie wiem ;-)) - moze ktos inny bedzie
    wiedzial ;-)))

    > Jak by ktos zucil jakims paragrafem bede wdzieczny bo od czerwca zasile
    > rzesze bezrobotnych ( a jezeli sie nalezy odprawa to dlaczego mam to im
    > odpuscic):(
    polecam ustawe z dn. 28,12,1989 o szczegolnych zasadach rozwiazywania z
    pracownikami
    stosunkow pracy z przyczyn dotyczacych zakladu pracy oraz o zmianie
    niektorych ustaw
    pozdrawiam
    Ama