PracaGrupypl.praca.dyskusje › refundowane skladki przez urzad pracy

  • 1. Data: 2006-09-08 15:16:20
    Temat: refundowane skladki przez urzad pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Zwracam sie z pytaniem w imieniu znajomej, nigdy moje pytanie nie
    zostaly bez odpowiedzi i mam nadzieje ze teraz tez moge liczyc na pomoc.
    Znajoma prowadzi dzialalnosc gospodarcza ( prowadzenie stolowki) zostala
    zatrudniona osoba z urzedu pracy i miala przez pierwszy rok refundowane
    skladki zusowskie. W tym momencie ta dzialalnosc kompetnie sie nie
    oplaca - musi ta znajoma dokladac do intersu z wlasnej
    emerutury:(chciala dorobic a tu nici:( sytuacja taka trwa od okolo pol
    roku i nikt sie juz nie ludzi ze bedzie lepiej.
    I tu moje pytanie jak mozna zrezygnowac z dzialalnosci a przede wszytkim
    z pracownika ktory mial refundowane skladki zusowskie przez urzad pracy.
    Strasza ja ogromymi kosztami jezeli w tym momencie zostanie zerwana
    umowa a przeciez kazdemu moze podwinac sie noga? Czy istnieje jakas
    mozliwosc wykaraskania sie z tego?
    Z gory dziekuje
    Ania