PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie umowy o pracę

  • 1. Data: 2006-07-27 15:05:43
    Temat: Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: r...@g...com

    Jestem obecnie na zwolnieniu lekarskim i będę rezygnował z pracy.
    Napisałem podanie o rozwiązanie umowy z 2-tygodniowym wypowiedzeniem,
    które będzie się rozpoczynać od przyszłego tygodnia. Czy mogę
    kontynuować zwolnienie lekarskie w trakcie tego wypowiedzenia?
    Umowa o pracę była zawierana na 3-miesięczny okres próbny.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-07-27 15:16:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1154012743.026556.64380@b28g2000cwb.googlegroup
    s.com
    r...@g...com <r...@g...com> pisze:

> [...]
    > które będzie się rozpoczynać od przyszłego tygodnia. Czy mogę
    > kontynuować zwolnienie lekarskie w trakcie tego wypowiedzenia?
    Naturalnie. W zasadzie to nawet powinieneś je kontynuować.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-07-27 17:24:02
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie umowy o prac
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 27 Jul 2006 08:05:43 -0700, r...@g...com zakodował:

    >Napisałem podanie o rozwiązanie umowy z 2-tygodniowym wypowiedzeniem,

    Do podania można się przychylić, albo nie. Gdybyś wypowiedział umowę -
    sytuacja byłaby jasna.

    >które będzie się rozpoczynać od przyszłego tygodnia. Czy mogę
    >kontynuować zwolnienie lekarskie w trakcie tego wypowiedzenia?

    Tak
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded