PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-08-14 17:09:27
    Temat: Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie
    Od: "Rafał Brzoskwinia" <b...@p...onet.pl>

    Kilka dni przed końcem okresu wypowiedzenia przyniosłem do pracy zwolnienie
    lekarskie. Przyjęli ale tydzień pozniej odesłali mi go poleconym z
    informacją, że zapłacą mi tylko za okres do końca wypowiedzenia, a ja mam
    zanieść zwolnienie do ZUSu wg miejsca zamieszkania.
    Pytanie - czy mają takie prawo i czy w ZUSie przyjmą mi to zwolnienie jeśli
    skończyło się już tydzień temu?
    Wysłałem im też następne, które też chcą mi odesłać.
    Co w tej sytuacji robić?

    Rafał

  • 2. Data: 2002-08-14 20:08:39
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > skończyło się już tydzień temu?
    > Wysłałem im też następne, które też chcą mi odesłać.

    Cos mi sie obilo o uszy, ze po wygasnieciu stosunku pracy zus kontynuuje do
    wygasniecia zwolnienia swiadczenia.
    Zadzwon chociaz do zus, jesli jestes taki chory ze nie mozesz chodzic, jak i
    gdzie dostarczyc zwolnienia.

    pozdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-08-15 08:14:05
    Od: "Agnieszka" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Rafał Brzoskwinia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zanieść zwolnienie do ZUSu wg miejsca zamieszkania.
    > Pytanie - czy mają takie prawo i czy w ZUSie przyjmą mi to zwolnienie

    Tak jest to jak najbardziej zgodne z prawem, no chyba ze nie chcesz miec
    wyplacanego L4 po dacie wypowiedzenia.

    Agnieszka