PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś ma.......

  • 1. Data: 2002-08-14 18:05:13
    Temat: Czy ktoś ma.......
    Od: "Kasia W" <k...@w...pl>

    ......doświadczenia w pracy oferowanej przez firmy internetowe, polegającej na
    regeneracji kartridży i kaset do drukarek, ankietowania domów wczasowych,
    kolportowania czeków hotelowych, pośredniczenia w zdobywaniu zamówień, telepraca
    itp.
    Pozdrawiam grupę
    Kasia K

  • 2. Data: 2002-08-14 20:56:42
    Temat: Re: Czy ktoś ma.......
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Kasia W <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    kolportowania czeków hotelowych, pośredniczenia w zdobywaniu zamówień, telepraca

    regenerowanie:
    jesli to taki kokosowy interes, to dlaczego szukaja ludzi przez Internet?
    wokolo maja na pewno dziesiatki bezrobotnych sasiadow,
    krewnych, znajomych, znajomych znajomych, itp. i widac nie mogliby im
    spojrzec w oczy po zaoferowaniu takiej ,,pracy'' ze musza szukac odleglych
    pracownikow...

    ankietowanie:
    nie wiem, moze i to jest cos uczciwego i moralnego.

    kolportowanie, posredniczenie:
    jak kazda akwizycja - jak sie jest egzemplarzem o predyspozycjach
    akwizytorskich, to mozna z tego zyc, a jak nie, to tylko ma sie
    zepsute samopoczucie, bo zawsze ktos chetnie chocby slownie spusci Cie
    ze schodow.

    kazdy rodzaj w/w pracy jesli na poczatku wymaga zaplacenia za cokolwiek
    (materialy startowe, szkolenie, lutownice czy cokolwiek) to na 99,9%
    naciaganie.

    pozdrawiam

    romekk