PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie lekarskie › Zwolnienie lekarskie
    From: krzychu <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwolnienie lekarskie
    Date: Wed, 03 Mar 2004 14:24:27 +0100

    czesc,
    mam takie pytanie, od wczoraj jestem na zwolnieniu lekarskim, odbiore
    je jednak dopiero dzis wieczorem poniewaz wczoraj nie mialem przy
    sobie nipu mojego pracodawcy. chodzi mi o to, kiedy musze je
    najpozniej wyslac do pracodawcy? z tego co wiem to sa to 3 dni. mam
    racje? dzis wieczorem raczej nie bede ani nikt nie bedzie mial
    mozliwosci tego mi wyslac, najwczesniej bedzie to jutro rano
    prawdopodobnie.