PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2004-03-03 13:24:27
    Temat: Zwolnienie lekarskie
    Od: krzychu <k...@s...pl>

    czesc,
    mam takie pytanie, od wczoraj jestem na zwolnieniu lekarskim, odbiore
    je jednak dopiero dzis wieczorem poniewaz wczoraj nie mialem przy
    sobie nipu mojego pracodawcy. chodzi mi o to, kiedy musze je
    najpozniej wyslac do pracodawcy? z tego co wiem to sa to 3 dni. mam
    racje? dzis wieczorem raczej nie bede ani nikt nie bedzie mial
    mozliwosci tego mi wyslac, najwczesniej bedzie to jutro rano
    prawdopodobnie.

  • 2. Data: 2004-03-03 17:22:02
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: tuptuś <x...@x...pl>

    Wed, 03 Mar 2004 14:24:27 +0100, na pl.praca.dyskusje, krzychu napisał(a):

> [...]
    > racje? dzis wieczorem raczej nie bede ani nikt nie bedzie mial
    > mozliwosci tego mi wyslac, najwczesniej bedzie to jutro rano

    do 3 dni powinenes powiadomic pracodawce np telefonicznie a do 7 dostarczyc
    l4 ale jak chcesz tam dluzej pracowac to dzwon zawsze w tym samym dniu
    pozdrawiam
    Tuptuś :-)