PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie ciazowe - jak liczyc wynagrodzenie › Zwolnienie ciazowe - jak liczyc wynagrodzenie
  • Data: 2011-05-16 06:23:24
    Temat: Zwolnienie ciazowe - jak liczyc wynagrodzenie
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wiem ze podczas zwolnienia 'ciazowego' wynagrodzenie wynosi 100% ale od sredniej z
    ostatnich 12 m-cy.
    Przy czym - liczy sie srednia brutto, zatem urlopy i zwolnienia lekarskie wziete z
    ostatniego roku nie wplywaja na ta srednia gdyz pensja brutto jest caly czas taka
    sama. Zgadza sie?
    Moja Zona dostala 'pasek' od pracodawcy na ktorej jest wyliczenie typu:
    100% * podstawa_swiadczenia = kwota brutto
    tyle ze podstawa swiadczenia jest o ok 11% nizsza niz wyliczona przez nas srednia z
    ostatnich 12 m-cy. Ba, ta podstawa jest nawet nizsza niz pensja brutto sprzed roku a
    Zona ma stala pensje, bez premii, w przeciagu roku byla tylko jedna, niewielka
    podwyzka.
    Jak sie ta srednia liczy?