PracaGrupypl.praca.dyskusje › Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?

  • 11. Data: 2004-11-25 20:39:22
    Temat: Re: Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    news:co5e5q$q2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    > Wiadomo - prawie każdy ma jakieś tajemnice zawodowe. Niemniej co innego
    > jak coś mniej albo bardziej istotnego wymsknie Ci się, przy kimś kto
    > pracuje w zupełnie innej branży a co innego jak wymsknie Ci się przy
    > konkurencji.

    Wymskniecie sie to zawsze wymskniecie sie. ktos z innej branzy moze to
    opowiedziec konkurencji. dla mnie sytuacja jest zero-jedynkowa i o pewnych
    sprawach zapominam, gdy wychodze z pracy. Weszlo mi to w krew na tyle, ze
    moge sie upic i zaczac opowiadac bzdury, ale beda to bzdury, a nie tajemnice
    firmowe. One sa w osobnej przegrodce. Nawet, gdy sie na kogos pogniewasz,
    odejdziesz, a on Cie zle potraktowal, zobowiazanie dyskrecji pozostaje, o
    ile nie chodzi o lamanie prawa. Howgh :). Wiedza to jeden z najcenniejszych
    zasobow firmy.

    I.

  • 12. Data: 2004-11-25 21:10:16
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    > Wiedza to jeden z najcenniejszych zasobow firmy.
    O tym wiem - stąd ten wątek :-)

    Pooh

    *Tunezja* http://www.pooh.priv.pl/gallery.php?cat=3

  • 13. Data: 2004-11-26 07:24:47
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > Mysle, ze para, ktora by nie miala ciekawszych tematow niz praca, to para,
    > ktorej zwiazek ma slabe podstawy.

    A ja powiem, że para, która musi przed sobą włączać jakieś "systemy
    zabezpieczeń" przed powiedzeniem tego co dzieje się w pracy to dopiero jest
    nieszczęśliwa. Życie niestety w większości (czasu) wypełnia nam praca,tak więc
    ona daje najwięcej tematów do dyskusji. Dostarcza też wielu normalnych emocji,
    raz Cię wkurzy, czasem wręcz przeciwnie. Przychodzi Twój partner do domu
    wkurzony na jakąś sytuację, a ty mu mówisz: nic nie ccę wiedzeć bo i tak się
    nie znam, albo: bo jeszcze za dużo się dowiem.
    Myślę, że jak we wszystkim trzeba umieć znaleźć złoty środek. Jeśłi kogoś kusi,
    by wykorzystać informację zasłyszaną od partnera w swojej pracy jest nie fair
    wobec partnera, a z drugiej strony ten kto mówi: "kochanie, tego ze mnie nie
    wydobędziesz" nie potrafi dzielić się życiem codzienym i okazuje ograniczone
    zaufanie.
    Sam byłem w podobnej sytuacji, najpierw pracowałem z wtedy jeszcze nie żoną w
    tej samej firmie, potem gdy postanowiliśmy być razem, postanowiłem zmienić
    firmę, bo jeśli już to jestem przeciwny pracy małżeństw w jednej firmie.
    Przeszedłem do konkurencji i może oboje nie mieliśmy dostęu do jakiś super
    tajnych danych, ale zawsze. Trzeba umieć rozróżnić rodzaje informacji, to co
    się wie oficjalnie, od tego co się wie nieoficjalnie itd. Dużo by mówić. Nic
    złego nikomu się nie stało, dawno juz nie pracujemy w tych firmach i jest ok.

  • 14. Data: 2004-11-26 09:01:11
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Thu, 25 Nov 2004 13:01:51 +0100, gdy "Pooh"
    <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał:

    >Co o tym sądzicie?

    Fajny scenariusz do komedii romantycznej.

    >najfajniejsze panie
    >pracują u konkurencji.

    i premia od szefa, gdy uwiedziesz przedstawicielkę konkurencji :)

    r.

  • 15. Data: 2004-11-27 09:09:41
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "Robert Drózd" <r...@y...iq.wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    > i premia od szefa, gdy uwiedziesz przedstawicielkę konkurencji :)
    A jak ona mnie? ;->

    Pooh

    http://www.pooh.priv.pl/

  • 16. Data: 2004-11-28 09:11:49
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Pooh <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał(a):

    > Co o tym sądzicie?
    dla wlasnego bezpieczenstwa badz partnerki wolalbym aby jedno z nas
    zmienilo prace - lepiej miec mniej a spac spokojnie
    przesadziles to cholernie ekstremalna sytuacja. na szczescie jest proste
    rozwiazanie

    > Na ile to jest fair w stosunku do pracodawców?
    pracodawce zawsze mozna zmienic.
    punktem wyjscia jest rodzina nie pracodawca, nie bedzie mial przeszkod
    aby cie zwolnic jesli tylko zechce

    > Jak może wyglądać taki związek gdzie nie można ani słowem pisnąć o pracy,
    > aby pomysł albo informacja nie były wykorzystane przez konkurencję?
    jesli sie naucza nie mowic o tym to wygladal bedzie normalnie. jest
    wiele tematow poza praca
    jesli zaczna mowic o pracy, poniekad to naturalne, to w tej sytuacji zalezy
    od tego czy "kariera" jest dla ciebie wazniejsza od partnera. osobiscie
    polecam zachowac zdrowy rozsadek i wybrac to drugie.

    > zauważam, że najfajniejsze panie pracują u konkurencji.
    bo nie dostrzegasz tego co masz pod reka. wiadomo, ze ludzi ciagnie do tego
    co nowe a nie do tego co sie przezwyczail

    > Chciałbym poznać Wasze opinie
    moja opinia jest prosta. pracodawcy nic do mojego zycia osobistego bez
    wzgledu na to na jakim jestem stanowisku

    > Przyjmujemy wariant, że są to osoby pracujące na takich stanowiskach, że
    > swoją pracą, pomysłami i działaniami bezpośrednio wpływają na wielkość
    > sprzedaży dóbr wytwarzanych przez firmę (przedstawiciele regionalni, dział
    > marketingu itp).
    coz widze prostsze rozwiazanie, niech zaloza agencje reklamowa i zaczna
    sprzedawac gotowe strategie dla wybranych sektorow.
    i na koniec powiem, ze to najbardziej rozsadne z rozsadnych rozwiazan jakie
    znam jesli uwzglednic stanowiska osob, o ktorych mowisz.

    pozdrawiam
    mhl999

  • 17. Data: 2004-11-28 09:16:27
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    > A jak ona mnie? ;->

    to szukaj nowej roboboty:)

  • 18. Data: 2004-11-28 09:16:56
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    mhl999 <m...@g...pl> napisał(a):

    > to szukaj nowej roboboty:)

    errata: roboty

  • 19. Data: 2004-11-29 08:22:55
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "mhl999 " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > bo nie dostrzegasz tego co masz pod reka.
    Pracuję w domu :-)
    Pod jedną ręką mam myszkę, a pod drugą klawiaturę ;-)

    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi.