PracaGrupypl.praca.dyskusje › Otworzyc firme. Kiedy?

  • 1. Data: 2004-11-25 08:51:08
    Temat: Otworzyc firme. Kiedy?
    Od: "Fish" <d...@U...TO.poczta.onet.pl>

    Witajcie, mam zamiar zalozyc dzialalnosc i stad moje pytanie. Czy lepiej to
    zrobic jeszcze w tym roku czy lepiej poczekac do stycznia. Chodzi mi o to
    czy, bo na pewno od 2005 beda jakies zmiany ale dla mnie na lepsze czy na
    gorsze.

    Pozdrawiam
    <<FISH>>

  • 2. Data: 2004-11-25 19:44:30
    Temat: Re: Otworzyc firme. Kiedy?
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Fish wrote:

> [...]
    > to czy, bo na pewno od 2005 beda jakies zmiany ale dla mnie na lepsze czy

    Jeśli chodzi Ci o ZUS to zostało po staremu.

    pozdrawiam
    Piotr