PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy - co w cv › Zmiana pracy - co w cv
    From: Rasalhague <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zmiana pracy - co w cv
    Date: Mon, 12 Dec 2005 19:53:59 +0100

    Witam.

    Pracuje w małej firmie prawie juz 3 miesiące. Mam umowe o prace na okres
    próbny do 23.12.2005 r. Praca nie do końca spełnia moje oczekiwania i
    zaczełem rozglądać się za inną. Tak się zastanawiam co wpisać w cv przy
    obecnej pracy. Biorąc pod uwagę, że to moją pierwsza poważna praca, chce
    ją wpisać w cv. Napisać, że umowa kończy się 23.12.2005 czy poprostu, że
    obecnie w niej pracuje. Wiem, że pierwsze pytanie będzie dlaczego chce
    zmienić prace, ale na to jestem przygotowany ;). Tylko w jakie słowa
    ubrać zmiane obecnej pracy, aby nie wyszło, że chcą mnie zwolnić czy coś
    podobnego.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof