PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy › Zmiana pracy
  • Data: 2005-02-15 21:01:50
    Temat: Zmiana pracy
    Od: "Paweł" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy przerwa w zatrudnieniu 2 dniowa, moze miec w przyszłosci jakis wpływ.
    Od poniedziałku 21.02.2005 zmieniam prace. Obecna prace kończe za
    prozumieniem stron w piatek 18.02.2005. Czy ta weeknedowa przerwa w
    zatrudnienieniu ma jakis wpływ na cokolwiek ??

    I druga sprawa. Chciałbym dostać świadedtwo pracy od razu w piatek w dzień
    rozwiązania umowy. Kadrowa upiera się ze ma na to 7 dni. Czy to prawda. Nie
    mam chceci biegac do mojej starej pracy, bo to w zupelnie iinych miastach.
    Czy ma ona racje ??

    Pozdrawiam
    Paweł Boreng