PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlozono CV do policji i...

  • 1. Data: 2004-10-12 10:44:09
    Temat: Zlozono CV do policji i...
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Pewna osoba chce pracowac w policji. Zlozyla CV i czeka na odpowiedz.
    Czy policja odpowiada na zgloszone oferty?
    Czy trzeba samemu sie dowiadywac?

    zyga

  • 2. Data: 2004-10-12 11:22:15
    Temat: Re: Zlozono CV do policji i...
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message
    > Pewna osoba chce pracowac w policji. Zlozyla CV i czeka na odpowiedz.
    > Czy policja odpowiada na zgloszone oferty?
    > Czy trzeba samemu sie dowiadywac?
    >
    > zyga

    Nie wiem czy odpowiadaja ale przeciez nic sie nie stanie jak sie sama (ta
    osoba) dowie co i jak.

    SLaw

  • 3. Data: 2004-10-12 18:00:53
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    a.com> wrote in message
    > Pewna osoba chce pracowac w policji. Zlozyla CV i czeka na odpowiedz.
    > Czy policja odpowiada na zgloszone oferty?
    > Czy trzeba samemu sie dowiadywac?

    Ta, maja obowizaek odpowiedziec bodajze w ciagu 30 dni. Jst jakis tam
    przepis na to, sam jakis czas temu skladalem i tak mi powiedzial kadrowy i
    faktycznie przyszla odpowiedz, a ze na nie to juz druga sprawa :-)

    --
    lukas3339

  • 4. Data: 2004-10-13 06:34:35
    Od: "pakiet" <z...@x...wp.pl>

    Mi odpowiedzieli po 5 miesiacach:)
    Oczywiscie negatywnie
    zbych

  • 5. Data: 2004-10-15 16:36:31
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > Pewna osoba chce pracowac w policji. Zlozyla CV i czeka na odpowiedz.
    > Czy policja odpowiada na zgloszone oferty?
    > Czy trzeba samemu sie dowiadywac?
    >
    > zyga

    Eee... moj znajomy co pracuje w policji to zapisal sie do tej szkoly
    policyjnej w Piasecznie, mial tam cos na ksztal wojska (nota bede
    zamiast wojska, bo do wosjka nie poszedl), po paru miesiacach wyszeld,
    potem szkolenia (chyba w Szczytnie) no i teraz jakos tam pracuje... wiec
    to chyba nie jest tak, ze wysylasz CV - chyba, ze chcesz pracowac w
    policji, ale nie jako policjant ;-)
    pozdr.