PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie warto pracować

  • 1. Data: 2003-04-19 23:27:01
    Temat: nie warto pracować
    Od: "Zbig4" <z...@N...gazeta.pl>

    Nasze płace są obciążane skandalicznie wysokimi składkami na zdrowie i
    podatkami, drugie tyle płaci pracodawca. Dlatego zwolniłem się od lutego br
    i nic już nie dam dla tych krwiopijców!

  • 2. Data: 2003-04-20 06:55:41
    Temat: Re: nie warto pracować
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Zbig4, ukrywający się pod adresem:
    <z...@N...gazeta.pl> napisał:
> [...]

    Domyślam się, że odziedziczyłeś ogromny spadek, lub masz zamożnych
    rodziców (bo nie sadzę, aby z tak idiotycznym podejściem byłbyś w
    stanie coś zaoszczędzić)?

    Co dalej?

    --
    Pozdrawiam
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 3. Data: 2003-04-20 07:20:18
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Dlatego hitem sezonu jest teraz robota "na czarno".

    Zbig4 <z...@N...gazeta.pl> napisał(a) w artykule
    <b7sm05$ktm$1@inews.gazeta.pl>...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-04-20 09:31:28
    Od: "_-brodalus-_" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Zbig4" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nasze płace są obciążane skandalicznie wysokimi składkami na zdrowie i
    > podatkami, drugie tyle płaci pracodawca. Dlatego zwolniłem się od lutego
> [...]

    Ty powiedz lepiej gdzie zwolniłeś miejsce!!
    :-)))

  • 5. Data: 2003-04-21 09:14:10
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

> [...]
    > i nic już nie dam dla tych krwiopijców!
    >
    > -- Tylko ciekawe jak to finansowo wytrzymasz chyba że masz inny sposób na
    życie .
    Możesz żałować bo o prace trudno chyba nie poczułeś w życiu braku chleba w
    tedy i 500zł. Cię zadowoli.
    Powodzenia bracie.
    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-04-22 12:44:32
    Temat: Odp: nie warto pracować
    Od: "skoczek" <s...@w...pl>

    /

  • 7. Data: 2003-04-22 13:41:19
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Zbig4 <z...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nasze płace są obciążane skandalicznie wysokimi składkami na zdrowie i
    > podatkami, drugie tyle płaci pracodawca. Dlatego zwolniłem się od lutego br
    > i nic już nie dam dla tych krwiopijców!

    Czyżby mamusi przyznano wyższą rentę ?