PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chałupnictwo

  • 1. Data: 2002-01-28 07:28:59
    Temat: Chałupnictwo
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów orientuje się gdzie tkwi "haczyk " w super
    intratnych pracach chałupniczych typu składanie długopisów (20
    gr/szt)?
    Bo jeśli wszystko jest tak jak piszą w ogłoszeniach to ja chcę być
    chałupnikiem:)
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-01-28 07:54:40
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gr/szt)?
    > Bo jeśli wszystko jest tak jak piszą w ogłoszeniach to ja chcę być

    Nie ma takiej pracy są tylko ogłoszenia i płatne informatory dla naiwnych.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-01-28 14:54:01
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > gr/szt)?
    > Bo jeśli wszystko jest tak jak piszą w ogłoszeniach to ja chcę być

    Slyszalam, ze o tym ostatnio glosno. Trzeba zaplacic za dlugopisy, ktore sie
    sklada w domu, duzo wiecej niz sa warte, a w tym czasie zleceniodawca obraca
    tymi pieniedzmi .........
    Szczegolow nie znam, ale wole sie do tego nie zblizac ;)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2002-01-28 17:22:59
    Od: "Jacek Krupa" <k...@t...pl>

    Wiesław Wronowicz utrafił w sedno.Nie ma takich prac.Nawet jeśli napiszą Ci
    o całkowitej bezpłatności ,to po nawiązaniu korespondencji poproszą o
    przysłanie np.49,90zł na pokrycie kosztów i wtedy dopiero przyślą pare
    kartek zkserowanych
    pn."Instrukcja..."wartych1,50zł.Jak sobie policzysz różnicę cen,która
    zostaje w kieszeni od jednego tylko naiwnego,to zobaczysz ,że miesięcznie
    zostaje w kieszeni
    całkiem niezła sumka.Pieniądze wysyłasz mu oczywiście na skrzynkę pocztową.
    Haczyk jest właśnie w tym ,że ja nie jestem oszustem a ten kto Ci wysłał
    ofertę jest nim i żeruje na ludziach łaknących pracy.Oszukani zazwyczaj
    wstydzą przynać się,że padli ofiarą oszusta.

    --
    Jacek z Nowego Sącza
    Użytkownik Robert <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych