PracaGrupypl.praca.dyskusje › eurobank Łukasiewicza-rekrutacje

  • 1. Data: 2003-04-28 09:42:12
    Temat: eurobank Łukasiewicza-rekrutacje
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Czy był juz może ktoś z Was na rozmowie w związku z otwarciem oddzialów
    eurobanku? Wiecie może jak rozmowa i test wyglada? Wiem tylko ze ma być test
    z wiedzy ogólnej:) ale to bardzo ogólne pojecie. Są gdzieś na sieci takie
    przykładowe testy?
    Dzieki za wszelkie informacje. Chciałabym się do tej rozmowy jakoś
    przygotować.:)
    Aga

  • 2. Data: 2003-04-28 13:58:11
    Temat: Re: eurobank Łukasiewicza-rekrutacje
    Od: "barlog" <w...@w...pl>

    Najpierw luzna rozmowa oparta na CV kandydata, testy, pozniej assessment
    centre i znow multum testow.
    Pzdr!