PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnię programistę, Gdańsk › Re: Zatrudnię programistę, Gdańsk
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zatrudnię programistę, Gdańsk
    Date: Mon, 22 May 2006 12:11:28 +0200

    Sat, 20 May 2006 16:57:27 +0200, użyszkodnik "Tomek" <s...@n...pl>
    napisał:

    > Jak bedziesz kiedyś tak wielki jak On to może też ci pomnik postawią

    nie chce byc wielki, nie chce żeby mi stawiali pomniki, martwi mnie
    trwonienie pieniędzy podatników na jego pomniki na co drugiej wiosce

    wole żeby te pieniadze poszły na lepsze wynagrodzenia dla osób które
    chcą w tym kraju coś jeszcze robić zamiast wjeżdżać za granice bo tu
    mało płacą

    --
    futszaK
    601061867