PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace a sranie ...

  • 1. Data: 2011-03-02 21:35:34
    Temat: Umowa o prace a sranie ...
    Od: "Feniks" <s...@n...jest>

    Podpisywalem umowe o prace ale akurat srac mi sie chcialo i nie zdazylem
    dokladnie sie przyjrzec ... w takiej sytuacji popisalbym wszystko.
    No i teraz widze ze nie jest ona dla mnie korzystna - czy to wystarczajacy
    powod do jej wypowiedzenia bez zadnych konsekwencji ?
    Prosze o glos tylko ekspertow w danej (waskiej) dziedzinie :)

  • 2. Data: 2011-03-03 11:08:12
    Temat: Re: Umowa o prace a sranie ...
    Od: "Rafał" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Feniks" <s...@n...jest> napisał w wiadomości
> [...]
    > powod do jej wypowiedzenia bez zadnych konsekwencji ?
    > Prosze o glos tylko ekspertow w danej (waskiej) dziedzinie :)

    Trzeba wyłowić i przynieść dowód rzeczowy w sprawie to na pewno się uda
    ! Po prostu nie ma bata... :)

  • 3. Data: 2011-03-03 12:15:52
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Wed, 2 Mar 2011 22:35:34 +0100, Feniks wrote:
> [...]
    > No i teraz widze ze nie jest ona dla mnie korzystna - czy to wystarczajacy
    > powod do jej wypowiedzenia bez zadnych konsekwencji ?
    Ale jakie konsekwencje masz na mysli? Po to jest kodeks pracy,
    by mozna bylo z nich skorzystac. Umowe mozesz wypowiedziec kiedy tylko
    chcesz zgodnie z przepisami i okresem wypowiedzenia.
    P.S. Co za pomysl podpisywac umowe bez jej przeczytania? W 3 firmach
    w ktorych pracowalem zawsze dostawalem umowe i regulamin do domu na co
    najmniej 1 dzien.

  • 4. Data: 2011-03-03 12:17:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Feniks napisa?(a):

    > Podpisywalem umowe o prace ale akurat srac mi sie chcialo i nie zdazylem
    > dokladnie sie przyjrzec ... w takiej sytuacji popisalbym wszystko.

    Hmm...
    http://kopalniawiedzy.pl/samokontrola-pecherz-oddawa
    nie-moczu-wyczerpanie-ego-decyzja-odroczona-Mirjam-T
    uk-12623.html

    ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2011-03-03 23:11:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Hmm...
    > http://kopalniawiedzy.pl/samokontrola-pecherz-oddawa
    nie-moczu-wyczerpanie-ego-decyzja-odroczona-Mirjam-T
    uk-12623.html

    potwierdzam - gownianie mi sie mysli z pustym pecherzem
    :)

  • 6. Data: 2011-03-04 16:31:59
    Od: "Leon Dupczyk" <n...@t...i.siam>

    nie chce jej wypowiadac zgodnie z kodeksem tylko "uniewaznic"
    ... po prostu wziac pod uwage fakt ze akurat chcialo mi sie srac i nie
    zdazylem sie zapoznac ... ;)

  • 7. Data: 2011-03-04 17:30:34
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 2, 10:35 pm, "Feniks" <s...@n...jest> wrote:

    > Podpisywalem umowe o prace ale akurat srac mi sie chcialo i nie zdazylem
    > dokladnie sie przyjrzec ... w takiej sytuacji popisalbym wszystko.

    Trzeba było wziąć umowę ze sobą do wychodka, a po powrocie poprosić o
    kolejny egzemplarz.

    --
    mihau